anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Extragarantie pentru telefoane

Tina
Cunoscător certificat
Se poate incheia o "polita" de asigurare a telefonului care sa fie platita la achizitie, exact ca in cazul electrocasnicelor, dar care sa acopere si unele pagube produse ca urmare a loviri, intamplatoare. Ca exemplu, spargerea ecranului.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Da, se poate, dar nu-i zice extragaranție, ci asigurare. De exemplu, cu pachetul Basic, îți poți asigura dispozitivul cumpărat de la Orange în caz de accident. Sau poți opta pentru opțiunea Premium și îți asiguri dispozitivul și în caz de furt. Și pentru ca tu să nu rămâi mult timp fără dispozitivul tău, îl reparăm sau îl înlocuim în cel mai scurt timp. Îți asiguri smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange și ai următoarele avantaje: Plătești în funcție de valoarea dispozitivului tău, direct pe factura ta Orange Beneficiezi de reparații gratuite sau de înlocuirea dispozitivului, în caz că nu poate fi reparat Asigurarea este valabilă și în străinătate Ai un număr de telefon dedicat (0374.290.029), la care poți suna pentru a beneficia de asigurare În plus, poți alege dintre două tipuri de asigurare pentru smartphone-ul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale: Opțiunea Asigurare Basic asigură dispozitivul în caz de accident Opțiunea Asigurare Premium acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 EUR. https://www.orange.ro/orange-care/asigurare/

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Da, se poate, dar nu-i zice extragaranție, ci asigurare. De exemplu, cu pachetul Basic, îți poți asigura dispozitivul cumpărat de la Orange în caz de accident. Sau poți opta pentru opțiunea Premium și îți asiguri dispozitivul și în caz de furt. Și pentru ca tu să nu rămâi mult timp fără dispozitivul tău, îl reparăm sau îl înlocuim în cel mai scurt timp. Îți asiguri smartphone-ul, modemul sau tableta cumpărate de la Orange și ai următoarele avantaje: Plătești în funcție de valoarea dispozitivului tău, direct pe factura ta Orange Beneficiezi de reparații gratuite sau de înlocuirea dispozitivului, în caz că nu poate fi reparat Asigurarea este valabilă și în străinătate Ai un număr de telefon dedicat (0374.290.029), la care poți suna pentru a beneficia de asigurare În plus, poți alege dintre două tipuri de asigurare pentru smartphone-ul, modemul sau tableta ta, conform nevoilor tale: Opțiunea Asigurare Basic asigură dispozitivul în caz de accident Opțiunea Asigurare Premium acoperă accidentele și furtul, precum și utilizarea neautorizată ca urmare a furtului în limita a 500 EUR. https://www.orange.ro/orange-care/asigurare/

Razvan
#StarMember
Da, exista, însă nu este la fel ca la magazinele online și off-line, unde contra unei sume fixe de bani, beneficiezi de garanție extinsa, denumita extragarantie. Aici la ORO, închei asigurare, pe care o plătești lunar, odată cu plata abonamentului și a serviciilor consumate. Numai sa fie și asigurătorul de încredere, ca să nu o plătești degeaba.

Ascary
Campion certificat
E buna o asigurare mai ales când e vorba de un device scump. Eu n-am încheiat niciodată una chiar daca mobilul a fost mai scump. E drept că nu am avut nici probleme,dar nu se știe până când voi avea noroc.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Ideea este să fie ok încheiată, ca să nu ai surprize neplăcute cu asiguratorul apoi.

Laura_cio
Senior
Da, exista asigurare pentru telefon in caz de accident și asigurare in caz de accident și furt care acoperă pana la 500€. In termen de 30 zile de l achiziționare, îți poți încheia o astfel de garanție a carei valoare o vei avea pe factura. Prețul diferă in funcție de prețul produsului cumpărat: tableta/ telefon.

Alex_G_
Cunoscător
Da, se poate face o asigurare a telefonului cumpărat prin intermediul Orange la încheierea unui abonament, însă aceasta asigurare se va plăti lunar, atâta timp cât vei vrea, poți renunța oricând la plata acestei asigurări, însă nu poți sti ce se întâmpla. La acea extravaganței despre care spuneai o puteai plăti o singura data la achiziționarea produsului, însă aici nu ai aceasta posibilitate, trebuie sa contribui lunar. Știu pe cineva care și-a făcut o astfel de asigurare și numai bine ca și-a făcut-o fiindcă la scurt timp de la cumpărare și-a spart display-ul si costa foarte mult, iar cu ajutorul asigurării i-a fost schimbat.

Romeo_
Senior certificat
Mai degraba iti pui folie de sticla pe display si iti cumperi o husa tip carte care sa iti protejeze telefonul.E mai ieftin si nu mai ai treaba cu service-ul.

iuiu88
Cunoscător
Salut Tina ! Eu nu am fost niciodata de acord cu plata unei asigurari pentru ca : 1. Nu am avut niciodata telefoane foarte scumpe 2. Telefonul fiind nou era deja in garantie In conditiile in care as avea un telefon scump, poate mi-as face o asigurare .

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Nici eu nu am avut asigurare și nici nu aș da bani pentru așa ceva!

Razvan
#StarMember
Nici eu nu am cumparat acest produs si nu sunt de acord, nici cu extragarantie la produse.

Alex_61
Începător
Buna ziua orange, am un huawei p30 pro, cu asigurare premium, mi-a fost furat in aceasta dimineata, am fost la politie, am declarat furtul, am inchis cartela. Exista posibilitatea de a il gasi, sau mi se va da altul?

FaraUnID
Campion certificat
@Alex Aveai asigurare de tip Premium la el? Teoretic acel telefon se poate localiza daca este asociat unui cont Huawei / Google.

Alex_61
Începător
Asigurare premium in caz de furt

FaraUnID
Campion certificat
Teretic da, ar trebui sa primesti altul. Daca nu ma insel eu trebuie sa platesti fransiza. În cazul unui accident sau al furtului, sună la 0374 290 029 de pe orice număr (în intervalul orar 9:00-18:00, de luni până vineri, număr cu tarif normal în rețeaua Orange). Vei afla toate informațiile de care ai nevoie pentru a beneficia de asigurare. - În cazul în care ai o polița de asigurare CARDIF, notificarea accidentului trebuie facută în maxim 5 zile lucratoare, iar în cazul furtului în maxim 48h de la descoperire. - În cazul în care ai o polița de asigurare CHUBB, notificarea accidentului trebuie facută în maxim 7 zile lucratoare, iar în cazul furtului în maxim 48h de la descoperire. Toata procedura o ai descrisa aici https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-sa-fac-in-cazul-unui-accident-sau-al-furtului-11388