Cum folosesc asigurarea Orange în caz de accident și furt?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 01:03 PM - editat ultima oară la 14-08-2024 11:33 AM de DanielaH
Am văzut recent în Comunitate situația unui client căruia i se furase telefonul și ne-am gîndit că ar fi util un topic despre pașii care trebuie urmați în cazul unui astfel de eveniment acoperit de una dintre cele 2 tipuri de asigurare Orange pentru telefon, modem sau tabletă.
La Orange există 2 tipuri de asigurare:
- Asigurare Basic - asigură dispozitivul în caz de accident (nu acoperă daunele estetice sau cele rezultate din neglijență)
- Asigurare Premium - acoperă atât accidentele, cât şi furtul (nu acoperă aceleași situații neacoperite de asigurarea Basic și nici furtul unui dispozitiv lăsat nesupravegheat sau furtul nedeclarat la Poliție în maximum 72 ore de la descoperire)
În cazul în care aveți o asigurare Basic și dispozitivul suferă un accident:
- anunțați imediat telefonic Brokerul despre daună la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
- Brokerul va deschide dosarul de daună și, indiferent de rezoluție, veți primi un răspuns pe loc sau în maximum 48 de ore lucrătoare
- daca evenimentul este acoperit de asigurare, trebuie să trimiteți telefonul în Service în cel mult 15 zile calendaristice de la validarea dosarului (la orice magazin Orange sau partener sau direct în Service Center)
- în Service dispozitivul va fi evaluat de către un tehnician care va fi mereu în contact cu Brokerul pentru a găsi cea mai bună soluție
- când intervenția a fost finalizată, veți fi anunțat și veți putea intra în posesia dispozitivului
În cazul în care aveți o asigurare Premium și dispozitivul a fost furat:
- blocați imediat numărul din My Orange sau prin SelfCare la *100# și anunțați Poliția în cel mult 48 de ore (raportul oficial al Poliției trebuie să conțină IMEI-ul dispozitivului asigurat)
- veți primi o copie a raportului pentru a o transmite Brokerului
- anunțați telefonic Brokerul despre furt la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
- Brokerul va deschide dosarul de daună
- daca evenimentul este acoperit de asigurare, mergeți în termen de cel mult 15 zile calendaristice în orice magazin Orange sau partener pentru a ridica noul dispozitiv
- dispozitivul pe care îl veți primi va fi similar cu cel asigurat, iar dacă el nu se mai comercializează veți primi unul cu aceleași caracteristici cu cel asigurat
Mai multe detalii și TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ASIGURARE găsiți aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/#asigurare
Voi aveți telefoanele asigurate? Ați avut vreun astfel de eveniment până acum?
_________________________
Update:
Începînd din data de 15.08.2024, numarul de telefon dedicat 0374.290.029 pentru anuntarea daunei nu va fi disponibil. Clientii sunt îndrumați să utilizeze contactul prin e-mail (https://www.orange.ro/contact/).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 02:04 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 02:41 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 02:43 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 03:05 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 05:18 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 05:55 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 06:55 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 11:48 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-09-2020 01:25 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-09-2020 04:05 PM
Văd că majoritatea nu aveți asigurare, dar nici nu ați avut incidente neplăcute. Nici eu nu am avut incidente, din fericire, însă este un lucru foarte bun dacă nu vrei să îți bați capul și nu prea ai grijă.
Am o prietenă care a schimbat de 2 ori telefonul pe asigurare Premium, ambele pe motiv de accident.
@Fastfurios20 mulțumim pentru informații, foarte bine că ai asigurare 🙂
@Miha Z îmi pare rău că ai avut o asemenea situație.
@Jay da și mie îmi crește pulsul când nu găsesc telefonul :)) dar am început să folosesc genți mai mici și nu mai stau 5 minute cu sufletul la gură cât caut în gaura neagră :))

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2020 11:12 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-08-2021 07:07 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-08-2021 02:23 PM
Salut, Andreeamar. Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat.
Presupun că ai anunțat Poliția locală în cel mult 72 de ore, iar raportul respectiv conține numărul IMEI al telefonului. Ca proces este nevoie să contactezi Brokerul la numărul +40374290029 în termen de 14 zile lucrătoare de la furt și să furnizezi o copie a raportului primit de la Poliție împreună cu alte documente pe care acesta le solicită: declarație, certificat de asigurare, factura echipamentului, etc.
Înțeleg că Brokerul a refuzat să deschidă acest dosar de daună pe motiv că raportul de la Poliție nu este tradus în română? Ți-au mai cerut și alte documente?
Referitor la Broker, da, este Marsh Broker de Asigurari-Reasigurari SRL, aici ai mai multe detalii împreună cu Termeni și Condiții de Asigurare: https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/asigurare/termeni-si-conditii-01-02-2021-prezent.073758c10...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-08-2021 05:42 PM
