la 24-09-2020 01:03 PM - editat ultima oară la 14-08-2024 11:33 AM de DanielaH
Am văzut recent în Comunitate situația unui client căruia i se furase telefonul și ne-am gîndit că ar fi util un topic despre pașii care trebuie urmați în cazul unui astfel de eveniment acoperit de una dintre cele 2 tipuri de asigurare Orange pentru telefon, modem sau tabletă.
La Orange există 2 tipuri de asigurare:
În cazul în care aveți o asigurare Basic și dispozitivul suferă un accident:
În cazul în care aveți o asigurare Premium și dispozitivul a fost furat:
Mai multe detalii și TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ASIGURARE găsiți aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/#asigurare
Voi aveți telefoanele asigurate? Ați avut vreun astfel de eveniment până acum?
_________________________
Update:
Începînd din data de 15.08.2024, numarul de telefon dedicat 0374.290.029 pentru anuntarea daunei nu va fi disponibil. Clientii sunt îndrumați să utilizeze contactul prin e-mail (https://www.orange.ro/contact/).
la 24-09-2020 02:04 PM
la 24-09-2020 02:41 PM
la 24-09-2020 02:43 PM
la 24-09-2020 03:05 PM
la 24-09-2020 05:18 PM
la 24-09-2020 05:55 PM
la 24-09-2020 06:55 PM
la 24-09-2020 11:48 PM
la 28-09-2020 01:25 AM
la 30-09-2020 04:05 PM
Văd că majoritatea nu aveți asigurare, dar nici nu ați avut incidente neplăcute. Nici eu nu am avut incidente, din fericire, însă este un lucru foarte bun dacă nu vrei să îți bați capul și nu prea ai grijă.
Am o prietenă care a schimbat de 2 ori telefonul pe asigurare Premium, ambele pe motiv de accident.
@Fastfurios20 mulțumim pentru informații, foarte bine că ai asigurare 🙂
@Miha Z îmi pare rău că ai avut o asemenea situație.
@Jay da și mie îmi crește pulsul când nu găsesc telefonul :)) dar am început să folosesc genți mai mici și nu mai stau 5 minute cu sufletul la gură cât caut în gaura neagră :))
la 21-10-2020 11:12 PM
la 30-08-2021 07:07 PM
la 31-08-2021 02:23 PM
Salut, Andreeamar. Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat.
Presupun că ai anunțat Poliția locală în cel mult 72 de ore, iar raportul respectiv conține numărul IMEI al telefonului. Ca proces este nevoie să contactezi Brokerul la numărul +40374290029 în termen de 14 zile lucrătoare de la furt și să furnizezi o copie a raportului primit de la Poliție împreună cu alte documente pe care acesta le solicită: declarație, certificat de asigurare, factura echipamentului, etc.
Înțeleg că Brokerul a refuzat să deschidă acest dosar de daună pe motiv că raportul de la Poliție nu este tradus în română? Ți-au mai cerut și alte documente?
Referitor la Broker, da, este Marsh Broker de Asigurari-Reasigurari SRL, aici ai mai multe detalii împreună cu Termeni și Condiții de Asigurare: https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/asigurare/termeni-si-conditii-01-02-2021-prezent.073758c10...
la 31-08-2021 05:42 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor