Daca vorbim de mufa de pe cablu, din cate stiu eu nu, nu intra in garantie, pentru ca e accesoriu. Dar binenteles ca nu strica sa pui o intrebare, pentru orice eventualitate. Daca vorbim de portul USB-C al telefonului, atunci ai doua variante:
1. o sa dea vina pe tine, si eventual o sa-ti faca reparatia contra cost
2. o sa faca reparatia pe garantie.
Experienta mea cu service-urile nu a fost dintre cele mai bune de-a lugul timpului, pentru ca de cele mai multe ori dadeau vina pe user (adica pe mine) pentru absolut orice defect. Si daca nici eu n-am grija de lucrurile mele, nu stiu cine mai are.
Asa ca eu unul prefer, decat sa-mi fac un milion de nervi cu service-urile, sa astept o gramada pana au timp si chef sa-mi repare si mie telefonul (chiar daca e o reparatie de 5 minute), sa-mi repar singur telefoanele, acasa, cu un tutorial de pe net, si cu piesele + uneltele de care am nevoie.
De-aia nici nu prea ma zbat pentru "garantia" telefoanelor. Pentru ca, de obicei, chestiile care as vrea sa fie acoperite de garantie, nu sunt, iar cele care sunt, ma intereseaza prea putin, pentru ca sansele sa primesti un telefon defect din fabrica sunt extrem de mici. Cele mai multe defecte apar dupa mult timp de folosire, odata cu uzura. Si alea de obicei nu sunt acoperite de nimeni, pentru ca toata lumea le considera "normale".
Dar cum spuneam, poti sa incerci, poate ai noroc sa-l repare pe garantie. Dar inainte de orice, incearca eventual si un alt cablu compatibil, daca ai la indemana, sa vezi daca problema e portul USB al telefonului sau cablul. Daca e telefonul, merita o intrebare, daca e cablul, parerea mea e ca nu. Pentru ca, din nou, din cate stiu eu, garantia nu acopera si eventualele accesorii.