Buna @svetalex,
Avand un telefon Huawei poti verifica daca sensorul de proximitate functioneaza corect din aplicatia HiCare.
Pentru a face acest lucru, intra in Magazin Play si verifica daca ai ultima versiunea a aplicaitiei HiCare. Dupa ce ai verificat deschide HiCare si selecteza in partea de jos "Servicii", deruleaza ecranul pana vezi categoria "Hardware" si acceseaz-o. Apasa butonul "Pornire" iar telefonul va incepe automat sa verifice sensorii, inclusiv cel de proximitate. Dupa ce s-a efectuat testul verifica daca ai o bifa verde in dreptul senzorului de proximitate.
Daca dupa acest test nu ai bifa verde iti recomand sa iei legatura su service-ul autorizat Huawei iar ei iti pot prelua produsul gratuit de acasa prin curier pentru a fi reparat atata timp cat ai garantie pentru acesta.
Numarul pentru centrul de asistenta Huawei este acesta: 0800400896, Luni - Vineri, intre orele 9 - 18.
Ce mai poti face pentru a evita cele intamplate de tine:
- foloseste telefonul cat mai aproape de ureche si obraz in timpul apelului, pentru ca telefonul utilizeaza atat sensorul de proximitate cat si cel de lumina in timpul apelului pentru a detecta daca telefonul tau se afla la ureche si pentru a putea preveni atingerile nedorite.
- evita sa ti telefonul intr-o pozitie incorecta, am observat ca mama mea tinea doar un colt din partea de sus a telefonului apropiat de ureche, iar celalalt se afla la un unghit de 30-45 de grade fata de ureche, la fel pentru partea de jos care trebuie sa fie apropiata de obraz. Evident, avea aceleasi probleme ca si tine. :)
- curata zona de senzori, iar daca ai o folie aplicata pe ecran ce acopera zona de sensori verifica sa nu fie praf sub ea.
Sper ca aceste sfaturi sa te ajute si asteptam sa ne spui daca te-au ajutat.