Treaba cu a nu avea nevoie de a apela suportul ar fi de dorit, insa uneori e nevoie. Si atunci incepe distractia. Calitatea a scazut la toti, indiferent de cum se numeste operatorul.
Vezi si pe aici inclusiv clienti Orange pe fix care nu au servicii cu saptamanile, asa ceva chiar intrece orice limita. Nu mai spun si de experientele mele cu reteaua mobila, ca am relatat tot aici. Trecea cate o saptamana sau una si ceva pana se remedia ceva.
Ca ieftin si bun nu exista, de acord. Dar ce faci cand e si scump si prost?
Totul e relativ si depinde de zona, de interes, de multe. Pot sa iti spun ca la Digi am avut parte mereu de serviciul cu clientii mult peste toti operatorii astialalti, suport 24/7 gratis, fara cost, fara sunat la numere speciale, fara nimic de genul. Mereu mi-au rezolvat solicitarile foarte rapid, majoritatea in decurs de cateva minute. Dar, da... ei au cei mai multi angajati, peste 13.000. Fara vrajeala ''corporatista'', fara povesti nemuritoare.