la 24-01-2021 01:44 PM
la 24-01-2021 01:56 PM
la 24-01-2021 01:58 PM
la 24-01-2021 02:13 PM
la 24-01-2021 02:18 PM
la 24-01-2021 02:28 PM
la 24-01-2021 03:08 PM
la 24-01-2021 03:35 PM
la 24-01-2021 04:21 PM
la 24-01-2021 09:52 PM
la 25-01-2021 02:57 PM
la 25-01-2021 06:30 PM
Salut tuturor!
Mulțumim mult pentru sugestii și opinii, le apreciem foarte mult.
O să iau pe rând aspectele menționate de voi:
Referitor la dezvoltarea de securitate există un captcha când utilizatorul își deschide cont My Orange, iar ulterior este nevoit să folosească acest cont pentru cel din comunitate. Vom discuta la IT dacă ar fi nevoie de încă un layer de securitate la adăugarea conținutului în comunitate, mulțumim pentru sugestie @rafa.helper.
Din ce înțeleg din întrebare sunt mai multe situații, nu doar topicurile în care inițiatorul nu revine cu feedback. O să încerc să le tratez pe fiecare în parte, dar menționez din start că fiecare situație este tratată punctual și nu se aplică o regulă pentru toate situațiile. Atunci când luăm o decizie cu privire la un topic ținem cont de mai multe aspecte printre care subiectul abordat și dacă inițiatorul este un membru nou sau nu. În mare ar fi următoarele situații:
- întrebările dublate care nu aduc informații noi sau actualizări - în funcție de subiect și dacă există deja răspunsuri atunci le închidem și anunțăm inițiatorul să continuăm discuția pe un topic existent
- întrebările dublate care nu au răspunsuri - tot în funcție de subiect sunt situații în care le ștergem și discutăm în privat cu inițiatorul și îl direcționăm către un topic existent și mai sunt situații în care le închidem (similar cu prima situație)
- întrebări unde inițiatorul nu revine cu răspuns, dar marchează un răspuns corect și complet ca soluție - pe acestea le lăsăm pentru că soluția respectivă poate ajuta și alți utilizatori care caută pe Google același subiect
- întrebări unde inițiatorul nu revine cu răspuns, dar nevoia a fost clară și am oferit noi un răspuns oficial și îl marcăm ca soluție și lăsăm întrebarea chiar dacă inițiatorul nu mai revine tocmai pentru a ajuta alți utilizatori care caută pe Google sau în comunitate
- întrebări dublate care ating subiecte puțin diferite față de cele existente sau includ modificări ulterioare, noutăți sau dezbateri adiționale - pe acelea le lăsăm
- sunt și întrebări de tip spam unde este situația menționată de arsradu, în care atenționăm inițiatorul, iar dacă revine în același fel atunci luăm alte măsuri (aceste acțiuni desigur, nu sunt vizibile în comunitate, se întâmplă în backoffice și în privat)
- întrebări în care nu se înțelege nevoia și inițiatorul nu mai revine pentru o explicație ulterioară, caz în care nu putem veni cu sfaturi și soluții - cred ca @rafa.helper la acestea te referi și în anumite situații le închidem, dar le vom analiza punctual și dacă va fi cazul le vom șterge
Referitor la funcționalități, ca la orice platformă sunt lucruri care pot fi dezvoltate într-un timp scurt (cum au fost subcategoriile noi create sau răspunsurile marcate ca soluție care să rămână pinned și în thread), altele care durează mai mult și sunt unele lucruri care nu se pot dezvolta deocamdată din motive tehnice sau din motive de strategie pentru că sunt luați în considerare factori precum tipul comunității, dimensiunea, gradul de maturitate și multe altele.
Tot referitor la dezvoltări ulterioare, platforma de bază este RingCentral (fost Dimelo), iar funcționalitatea de gamification este furnizată de Rocketfid. Platforma este de tip SaaS precum multe alte platforme de comunități de pe piață, doar că unele funcționalități standard diferă de la o platformă la alta. Un produs de tip SaaS este de fapt un produs "la cheie" cu anumite funcționalități incluse. În funcție de planul de dezvoltare al companiei care pune la dispoziție produsul (în cazul acesta platforma de comunitate) pot apărea noi funcționalități pe parcurs sau se pot cere anumite funcționalități și acolo este demarat un întreg proces de analiză si impact. Daca o anumită funcționalitate impactează modul în care funcționează produsul, providerul este nevoit să verifice cu toți clienții dacă este o funcționalitate dorită de majoritatea, dacă nu este și nu face parte nici din planul de dezvoltare atunci acesta poate fi amânată pentru o dată ulterioară sau se pot lua alte decizii, modul de abordare diferă de la provider la provider.
Așa cum am menționat și pe un alt topic acum avem în vedere dezvoltarea paginației în topicuri și adăugarea de condiții suplimentare pentru setarea username-ului. Vă ținem la curent cu alte modificări pe care le vom face în platformă. Mulțumim pentru înțelegere și răbdare 🙂
la 25-01-2021 09:14 PM
la 26-01-2021 01:00 AM
la 26-01-2021 10:00 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor