anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sugestie adaugare raspuns standard daca nu se raspunde intr-un timp anume

Neaplicabil
Hello guys!

Am cautat un pic inainte sa deschid topicul asta si...eu unul n-am gasit nimic specific pe tema asta. Poate s-a mai discutat chestia asta, poate nu. Daca da, rog un moderator sa inchida thread-ul. Nu am nicio dorinta sa spamez comunitatea aiurea. Daca nu exista, well, as fi curios cum vi se pare ideea si daca credeti ca v-ar ajuta un feature de genul asta. Pentru ca l-am propus si telefonic la ultima interactiune cu un consultant, si...sper sa se implementeze. 🙂 Sper sa n-ajunga direct in trash. :))

Despre ce e vorba.
In mod normal, Orange activeaza casuta vocala by default pentru toata lumea, urmand ca fiecare user sa aiba posibilitatea sa o dezactiveze la cerere, daca nu are nevoie de ea.

Acuma, eu unul nu folosesc asa ceva. Nu vreau sa taxez lumea aiurea, si daca e sa ma sune cineva si sa nu pot sa raspund, pot sa sun eu inapoi cand am posibilitatea. Plus ca daca e intr-adevar sa nu pot sa raspund, mai degraba as prefera sa primesc un mesaj text in care persoana respectiva sa-mi spuna de ce m-a sunat, decat sa stau sa ascult un mesaj vocal. Anyway, mai pe scurt eu unul n-am simtit nevoia sa am serviciul asta activ.

Acuma, problema e asa:
Daca n-ai cazuta vocala activa, evident ca nu poate sa intre robotul sa lasi mesaj, in caz ca nu raspunzi in timp util la telefon.
Partea pe care as vrea s-o propun este implementarea unui mesaj specific pentru cazul asta, asa cum e la majoritatea (daca nu toti) ceilalti operatori. Un mesaj foarte simplu care sa zica: "Abonatul nu raspunde. Te rugam sa incerci mai tarziu."

Pentru ca, asa cum e acum, apelul se inchide pur si simplu, fara niciun mesaj catre apelant. Si nu stii daca persoana nu ti-a raspuns la apel pentru ca nu era pe langa telefon, sau era pe langa telefon si a respins apelul (pentru ca nu putea sa raspunda in momentul ala sau mai stiu eu ce alt motiv). E o diferenta intre: "ti-am respins apelul ca nu puteam sa raspund atunci", si "n-am vazut apelul ca nu eram pe langa telefon".

Si cred ca ar fi foarte util sa stii in care dintre cele doua circumstante te afli in momentul respectiv. :)) Sa nu creada cel pe care il apelezi sau care te apeleaza, ca "i-ai inchis telefonul in nas", cand de fapt nici macar nu erai pe langa telefon.

Voi ce ziceti? V-ati confruntat si voi cu problema asta? Ma indoiesc ca toata lumea de aici are activata casuta vocala si n-a observat niciodata chestia asta. :))
23 Răspunsuri 23

Miha_Z
#StarMember
@Razvan din ceea ce spui poti face deosebirea intre momentele cand nu are semnal si nu poate raspunde la telefon. E interesanta si abordarea lor.

Florin_D
Cunoscător certificat
In primul rand Chestia cu taxarea nu cred ca mai este o asa mare problema in ziua de astazi intrucat cred ca 85% din utilizatorii de cartele sau abonamente din orice retea, au minute nelimitate sau un mare numar de minute pe care nu cred ca ajung sa le consume. Referitor la dezactivarea mesageriei vocale stiu ca exista o sectiune la 300 fara a mai vorbi cu un operator de unde poti dezactiva mesageria vocala. Eu cel putin asa stiu ca am dezactivat-o. Parerea mea este ca fiecare serviciu oferit de un operator, in cazul de fata Orange, au o parte practica. Stiu ca daca ai mesageria activa, chiar daca persoana care doreste sa te contacteze, iar tu ai telefonul fara semnal sau inchis, la repornirea telefonului sau la intrarea intr-o zona cu semnal, primesti o notificare sub forma de sms cu numarul de telefon care a incercat sa te contacteze. Practic prin dezactivarea acestei mesagerii, dispare si aceasta oportunitate de a vedea daca te-a contactat cineva in timp ce tu aveai telefonul inchis sau fara semnal! Eu personal am dezactivat mesageria vocala pentru ca nu prea cred ca mi se potriveste acest serviciu plus ca nu cred ca stau sa ascult nici un mesaj vocal!

Razvan
#StarMember
Poate se va implementa sugestia ta, ținând cont că își doresc mai mulți clienți Orange.

Razvan
#StarMember
@mihaz, e bine sa fie implementate ambele soluții, și fără căsuța vocală, pana la urma și la digi este la fel. Dacă 2 companii au implementat aceasta caracteristica și Orange cre ca ar putea face acest lucru.

Miha_Z
#StarMember
Daca vine in ajutorul clientilor si sunt si doritori, nu vad de ce n-ar implementa acest lucru.

Vio73
#StarMember
Ar fi ideal să se facă ceva și în acest sens!

Firefly
Cunoscător
Și eu cred ca ar trebuii sa existe acel mesaj la sfârșit, ma confrunt destul de des cu situații în care sun și ocupata fiind între timp, nici nu îmi dau seama când se închide apelul, dacă s-a închis sau mi-a dat ocupat (situație în care nu mai insist).

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru sugestie! Am transmis link-ul acestui topic colegilor nostri de la departamentul tehnic.

Neaplicabil
Genial! Mersi frumos, Daniela! 😄