anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sugestie: adaugare filtrare topicuri dupa activitate.

arsradu
#StarMember
Hello,

Ca majoritatea sugestiilor de pe aici, de cele mai multe ori, ele se bazeaza pe nevoia userului. 🙂

In cazul asta, ma gandeam ca poate ar fi utila adaugarea, pe homepage, a unei filtrari a topicurilor dupa activitate. De exemplu, poate sa fie un thread mai vechi, la care s-a raspuns de curand. Si, in special daca vrem ca userii sa deschida mai putine topicuri noi cu probleme vechi, cred ca ar fi bine daca am avea si o sortare dupa activitatea topicului respectiv.

Momentan avem asa:
* Cele mai noi (sortare dupa data adaugarii, din cate am putut eu sa-mi dau seama)
* Cele mai vizualizate (sortare dupa numarul de accesari pe o perioada de timp, presupun)
* Utile (aici pare sa fie o selectie custom de topicuri adaugate manual, probabil bazat pe cata lume intreaba acelasi lucru). Si da, este intr-adevar foarte utila treaba asta! Felicitari pentru idee.

Cu toate astea, daca ai un thread mai vechi, si postezi in el, in afara de autor, participanti (care nu si-au dezactivat notificarile) si moderatori, nu cred ca mai vede nimeni acel raspuns, sau acea activitate de pe topicul respectiv.

De-aia ma gandesc ca poate ar fi util sa avem si o filtrare dupa activitate. Mai exact, dupa cea mai recenta postare pe topicul respectiv. Dupa care sortat descendent (cele mai recente deasupra).

Ce ziceti? S-a mai discutat treaba asta? Exista vreo sansa sa fie implementata?
Client Orange
9 Răspunsuri 9

TheSpecialist
Maestru
Nu e o idee rea . Și eu am observat ca vin răspunsuri pe topicuri vechi, unele chiar foarte utile pt majoritate , însă nu sunt văzute de multa lume. Poate se va implementa și acest lucru.

FLo1
#StarMember
Desigur Radule, ideile sunt bune și cu siguranță se va ține cont de ele. Ca să nu o întindem prea mult (descrierea nu e de comentat), îți amintesc doar că s-a discutat de-a lungul timpului, multe din ele chiar și aici (https://comunitate.orange.ro/questions/2426702-lift-homepage-comunitate-orange ), însă o filtrare după ”activitate” nu este relevantă. Vei regăsi multe topicuri cu răspunsuri relevante din categoria ”Succes”, ”Mă bucur că s-a rezolvat”, ”Te așteptăm să revii cu răspuns”, ”Ți-a fost util răspunsul, pentru a fi marcat ca soluție?” ... etc. Eu am sugerat la topicul de mai sus (și nu numai), o triere a răspunsurilor după anumite categorii, în genul HELP-ului de Orange.ro. Adică la niște topicuri gata create să se facă comentarii diferite, în funcție de criteriul unde se încadrează întrebarea (problema). Însă nu s-a dat curs.... iar informația brută este cea mai utilă, nu pentru membrii ci pentru Orange. Ar fi putut rămâne (ca excepție) de topic NOU, cele din/despre Comunitate. Dar mergem mai departe indiferent dacă ne pliem (sau nu) pe sloganul: ”The life is bright, the life is Orange!”.

DanielaH
Moderator
@arsradu, foarte adevărată și corectă remarca ta. Mulțumim pentru sugestie! O punem pe listă pentru analiză.

arsradu
#StarMember
Intotdeauna vor fi si raspunsuri mai putin "relevante". Pe orice topic. Si indiferent cine le adauga. Chiar si asa, nu stiu daca ar trebui sa dam dismiss cu totul unui feature doar pentru ca pot aparea si situatii in care o sa fie mai putin util. Mai degraba, felul in care as pune eu problema este asa: e util in cele mai multe dintre cazuri? Aduce ceva in plus fata de ceea ce avem deja? Ajuta cu ceva oamenii care vor folosi functia asta? Daca da, implementam, daca nu, nu. E atat de simplu. :)) Sugestiile din topicul tau sunt foarte interesante si ele. Si observ ca unele lucruri se regasesc deja acolo (cum ar fi de exemplu Activitatile Categoriei). Da, ar fi o treaba faina de adaugat, in caz ca nu te intereseaza activitatea de pe toata comunitatea, ci doar de pe anumite categorii. Da, e o sugestie buna, dupa parerea mea. 🙂 Si, daca e sa implementam partea de filtrare dupa activitate, in general, de ce nu, poate se poate implementa si pe categorii. Partea de adaugare a unor topicuri gata creeate pe mine personal nu prea ma incanta, pentru ca imi limiteaza abilitatea de a veni cu ceva nou. Si mareste posibilitatea ca cineva sa posteze off-topic, pentru simplul motiv ca nu are un topic dedicat pentru problema lui. Sper ca am inteles bine la ce te referi. Daca nu, s-ar putea sa am nevoie de cateva exemple ca sa-mi pot face o idee mai buna. :) Plus ca, mai e o treaba. Din cate am inteles eu, Comunitatea depinde de niste implementari third party. Si atunci...o data ca nu stim daca platforma suporta ceea ce vrem noi, a doua ca nu stim daca cei care se ocupa de acele update-uri, sunt dispusi sa le faca. Si, nu in ultimul rand, cred ca trebuie totusi sa existe si o oarecare unitate intre varianta folosita in Franta de exemplu, si varianta noastra. Adica...nu stiu cat putem sa mergem pe chestii "custom".
Client Orange

FLo1
#StarMember
Da Radu, ai înțeles bine. Ideea era doar că, dacă ești ”organizator”, atunci trebuie să propui un pe care să se plieze cei doritori de subiecte. Altfel, fiecare scrie cum consideră și cât chef are (unii chiar 4-5 cuvinte / topic) :)) Cât privește aspectele legate de platformă, DA, acesta este un alt motiv pentru care nu se pot face mai multe. S-a discutat, am recepționat, personal m-am consolat.... și ”c'est la vie”. Chiar și pe acel topic nu am mai scris demult (sau nu atât de des ca altădată) deoarece prefer să fiu plăcut surprins decât să propun ceva și să se răspundă: ”Nu se poate (fizic) / nu-i momentul / nu se permite (factor uman)”.

Razvan
#StarMember
Dacă propui multe topice de tip șablon, reduci foarte mult interacțiunea între utilizatori și atunci te adresezi unui robot, ca în cazul Orange Helper. Părerea mea este că orice idee nouă este binevenită pentru implementare și creșterea funcționalității site-ului.

FLo1
#StarMember
@Răzvan: Interacțiunea nu se reduce atât timp cât scrii ce trebuie și unde trebuie. Altfel rezultă acest amalgam de topicuri dublate, triplate și de multe ori neactualizate, existând preferința deschiderii unui topic nou în locul update-ului unuia vechi PE ACELAȘI SUBIECT. Totodată ar putea fi departajată mai clar această paradigmă de Comunitatea Orange unde îți răspunde Orange, sau își dă cu părerea din experiență (au ba) un alt utilizator. Problema acelor ”șabloane” (dacă tot ne place să le românizăm) este că nici Orange nu este foarte deschis și creativ la o plajă mai largă de posibile teme de discuție, deși un simplu topic de ”propuneri, sugestii și dileme” ar rezolva problema. DA, dar devine munca prea multă pentru back-office, în sortare, triere, analiză, re-locare topic. Așadar mai bine le dublăm, triplăm, dăm exemple de grandioase soluții soluția altcuiva de pe un topic similar, sau chiar uităm că există un Orange helper cu imagini, limitându-ne doar la cuvinte seci (de multe ori) din Comunitate, uitând parcă faptul că ”o imagine este cât 1000 de cuvinte”. Același teatru ieftin va continua în această formă, cu utilizatori efemeri, nu se va schimba mai nimic (deci iluzia schimbării nu trebuie să existe) și aceasta pentru că o schimbare radicală nu este de dorit. Simplu.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@arsradu mulțumim pentru sugestie. Deocamdată această activitate poate fi urmărită pe homepage, în "Clasament și activitate", accesezi butonul "Mai mult" și acolo ai activitatea recentă inclusiv ultimele răspunsuri oferite de membri pe diverse topic-uri și poți da click pe titlu pentru a deschide direct topicul dorit.

 

Așa cum a zis Daniela vom pune sugestia pe listă pentru a analiza posibilitatea adăugării unui nou tab cu cele mai recente topic-uri răspunse.

arsradu
#StarMember
Mersi frumos, Mihaela! :) E un workaround, intr-adevar. Pentru ca acolo ai foarte multe chestii care nu te intereseaza. De exemplu: X-ulescu s-a conectat, X-ulescu a primit un like etc etc etc. Nu e chiar acelasi lucru, dar e usable deocamdata. :) Inca o data, mersi frumos.
Client Orange