09-12-2024 12:48 AM - editat 09-12-2024 02:18 AM
Salutare!
Am o sugestie destul de buna si care i-ar ajuta destul de mult pe cei de la Orange, si anume implementarea Microsoft Copilot in chat in locul acelei prostii numita Djingo. Dupa ce Microsoft Copilot a fost implementat de Banca Transilvania cu ceva timp in urma si de alte companii, in seara asta am observat ca a fost implementat si de OLX si functioneaza chiar bine, fiind de ajutor si lamurindu-ma intr-o problema. Ar fi o decizie foarte buna si ati creste foarte mult pe partea de suport daca ati implementa si voi acest AI. Vodafone ar fi inceput deja sa implementeze Microsoft Copilot in locul acelei prostii numita Tobi, in vreo 13 tari, in curand si la noi. Asteptam si de la Orange implementarea asta...
la 09-12-2024 08:10 AM
Ar fi o alternativa, dar as zice sa se urmareasca putin implementarea celorlalti. Fiind un produs/serviciu Microsoft, sigur vine si cu anumite impuneri. Depinde care este strategia de viitor privind IA la Djingo. Pana acum, nu am avut de ce sa ma plang de Djingo (bine, nici nu am avut cine stie ce incidente).
09-12-2024 06:59 PM - editat 09-12-2024 07:04 PM
Da. Este o alternativa mult mai buna decat chatbotii clasici, da raspunsuri mai bune si care chiar te ajuta daca nu este neaparat necesara interventia unui operator uman. Bineinteles ca daca sunt probleme cu care nu te poate ajuta chatbot-ul, te pune in legatura cu un operator uman. In mare parte va fi la fel ca si pana acum, diferenta fiind doar la raspunsurile chatbot-ului care vor fi mai bune. La chatboti si AI nu se va renunta, oricat nu ii place lumii treaba asta...
la 09-12-2024 08:13 PM
Aș prefera ceva teste și în "viața reală" înainte de implementare. Nu mai folosesc Windows (pe calculator personal) de peste 10 ani, tocmai ca anumite implementări Microsoft nu au fost pe gustul meu.
PS: nu sunt programator, ci doar un "pinguin" amator.
10-12-2024 01:56 AM - editat 10-12-2024 01:58 AM
Da, pai sa vada cum a iesit la cei care au implementat deja. Oricum, cred ca e mai bine ca inainte. Cu Linux si Ubuntu este o chestie si de preferinte, am testat Linux o data si nu mi-a placut, prefer Windows asa cum e el, m-am obisnuit si nu l-as schimba cu altceva, chiar daca are mici probleme si nu e perfect. Este cam singurul sistem de operare compatibil cu toate programele si jocurile existente, inclusiv cu ceea ce folosesc eu...
la 09-12-2024 12:31 PM
@BlackWolf, nu merci!
Cand ai o problema vrei sa vorbesti cu un om nu cu chatboti.
09-12-2024 07:00 PM - editat 09-12-2024 07:04 PM
Este o alternativa mult mai buna decat chatbotii clasici, da raspunsuri mai bune si care chiar te ajuta daca nu este neaparat necesara interventia unui operator uman. Bineinteles ca daca sunt probleme cu care nu te poate ajuta chatbot-ul, te pune in legatura cu un operator uman. In mare parte va fi la fel ca si pana acum, diferenta fiind doar la raspunsurile chatbot-ului care vor fi mai bune. La chatboti si AI nu se va renunta, oricat nu ii place lumii treaba asta...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor