anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se poate imbunatati la Orange?

Romeo_
Senior certificat
Vreau sa stiu parerea voastra / Despre ce-ar putea schimba / Sau Orange sa foloseasca / Multi clienti de-aduna
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
Imbunatatire la modul general: Produse si servicii adaptate pe nevoile REALE de comunicare ale consumatorului. 1. Extinderea acoperii pentru serviciile furnizate pe fibra optica. 2. Fidelitatea in retea sa fie rasplatita pe masura. In momentul de fata un client nou care vine din portare are acces la oferte mai bune decat unul cu vechime considerabila in retea. 3. Daca tot avem acoperire 4G la nivel national (ma refer la segmentul urban) nu cred ca se va supara nimeni daca am avea un serviciu de televiziune interactiva aka IPTV. In momentul de fata IPTV la nivel national ofera, in mod oficial, doar Telekom si credeti-ma ca este cerere in piata pentru asa ceva, dar sa fie un IPTV interactiv pe bune, ca la concurenta IPTV-ul este o gluma de prost gust. 4. Vreti mai multi clienti pe parte de televiziune? Puneti pe picioare canele proprii de filme, documentare si sport dublate de o investitie in continut exclusiv de calitate si o sa aveti o crestere a numarului de abonamente de televiziune. La cum se prezinta situatia acum, la Orange TV pe partea se sport nu vezi prea multe. Competitiile majore care conteaza sunt impartite intre Telekom si RDS.

Vizualizare soluţie în postul original

55 Răspunsuri 55

Neaplicabil
Printre altele...prioritara ar fi constanta semnalului gsm & net...

DANNY
Junior entuziast
Programul de fidelizare la clientii existenti as dori sa se schimbe sa avem si noi beneficii nu doar cei care se porteaza la Orange

FaraUnID
Campion certificat
Imbunatatire la modul general: Produse si servicii adaptate pe nevoile REALE de comunicare ale consumatorului. 1. Extinderea acoperii pentru serviciile furnizate pe fibra optica. 2. Fidelitatea in retea sa fie rasplatita pe masura. In momentul de fata un client nou care vine din portare are acces la oferte mai bune decat unul cu vechime considerabila in retea. 3. Daca tot avem acoperire 4G la nivel national (ma refer la segmentul urban) nu cred ca se va supara nimeni daca am avea un serviciu de televiziune interactiva aka IPTV. In momentul de fata IPTV la nivel national ofera, in mod oficial, doar Telekom si credeti-ma ca este cerere in piata pentru asa ceva, dar sa fie un IPTV interactiv pe bune, ca la concurenta IPTV-ul este o gluma de prost gust. 4. Vreti mai multi clienti pe parte de televiziune? Puneti pe picioare canele proprii de filme, documentare si sport dublate de o investitie in continut exclusiv de calitate si o sa aveti o crestere a numarului de abonamente de televiziune. La cum se prezinta situatia acum, la Orange TV pe partea se sport nu vezi prea multe. Competitiile majore care conteaza sunt impartite intre Telekom si RDS.

Neaplicabil
cred ca doar netul ar trebui sa fie nelimitat macar la abonamentele de net. in rest,nu am ce reprosa(si stau in zona cu semnal slab,nu am semnal gsm in casa) depinde si cine ce doreste. pentru zonele dificile eu as incuraja achizitia antenelor PRIN MAGAZIN,ca sa fie conforme tehnic din toate punctele de vedere. as incuraja achiitia de tablete si laptopuri ieftine prin orange,castigul ar fi mare,copiii,studentii ar creste lucrand,invatand pe unelte accesibile...orange. la tv asociat cu abonamente de voce si net,as facilita mult achizitia de monitoare. ceea ce as schimba,ar fi organizarea resurselor pentru abonamente multiple(sharing de resurse) bonusuri de fidelitate anuale si bonusuri de vechime de la 5 ani in sus.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Trebuie net nelimitat la toate abonamentele de net fix, net mobil și voce ( care sunt de peste 10 euro).

Ascary
Campion certificat
Atunci probabil că n-ar mai exista abonamente mai mari de 10 euro :))

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Să se facă o diferențiere doar pentru cei care doresc și telefon.

Silvana
Junior
Ar fi de îmbunătățit ofertele de internet, și achiziția de telefoane. La alte firme de telefonie când trece perioada contractuala, ți se oferă telefon gratuit(sau aproape gratuit), la Orange ți se oferă să îl cumperi în rate. Avantaj client 0

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Există abonamente cu telefoane în rate și altele cu reduceri la telefoane, dar cu resurse la internet mai reduse. Sigur, la partea de internet, e cam puțin.

iuiu88
Cunoscător
Sincer, primul lucru care mi-a sarit in minte a fost : "Preturile ! " Pentru ca in primul rand, sunt in Euro, iar moneda noastra nationala este in Lei. As prefera sa vad preturi romanesti in Romania, pana in momentul in care o sa lucrez si noi, la nivel national, cu alta moneda. In plus, cand vad preturile in Euro, automat, le traduc ca fiind mai scumpe. De asemenea, ofertele primite de clienti noi sunt, per total, mai bune decat cele ce le au veteranii. Da, sunt de acord ca cei pe abonement sa aiba acces la beneficii mai solide decat cei pe prepay, dar bottom line, sa fie premisa " Cu cat esti mai vechi in retea, cu atat o sa o duci mai bine ! " Prin asta, ma prefer la oferte la telefoane mid range si high top la preturi sub piata . Asta m-ar face cu adevarat multimita si mandra ca sunt in Orange . Ca atunci cand vad o oferta de la alt provider, sa ma gandesc " pff, nici nu se compara cu ce am eu de la Orange ! " .

Miha_Z
#StarMember
Orange ar mai avea de lucrat la puterea semnalului din anumite zone rurale. De asemenea as recomanda revenirea la angajatii proprii in departamentul de relatii cu clientii. Nu a fost ideea cea mai buna de a externaliza o parte din acest departament, unde clientii intra in contact direct cu "reprezentantii" firmei Orange pentru a le solutiona diverse probleme. Daca acei angajati nu sunt la curent cu toate serviciile oferite vor pune intr-o lumina nefavorabila firma.

Neaplicabil
Eu unul as recomanda urmatoarele chestii: 1. Scoaterea limitarii numarului de apeluri la relatii cu clientii la 2 pe luna, dupa care 0.55 euro pe apel! E aiurea, si Orange e singurul operator din Romania (din cate stiu eu), care face asa ceva. Chiar e deranjant. Mai ales cand ai de rezolvat o problema. Daca au existat sau exista clienti care suna cu motive stupide, sau sa faca misto de operatori, da, inteleg sa-i limitezi pe aia. Dar nu pe toti. Nu stiu daca scopul e sa faca si Orange-ul un ban cinstit, sau doar sa descurajeze userii, dar eu n-am de gand sa platesc atat pentru un apel la relatii cu clientii. Si e pacat, pentru ca se poate ca prin acel apel, persoana respectiva sa vina cu niste idei bune de implementat, care sa ajute mai multa lume. Dar daca stie ca e limitat la 2 pe luna, mai mult ca sigur o sa renunte. 2. Apel conferinta. Iarasi, singurul operator din Romania care taxeaza (mult, si separat) pentru apelurile de tip conferinta. Plus ca daca nu ma insel, pe prepaid nici nu se poate folosi serviciul. 3. Birocratie, birocratie, birocratie. Vrei sa rezolvi o problema tehnica si te lovesti de un zid de beton. Nu ai cu cine sa te intelegi. Si la cei cu care ai putea sa te intelegi (cei de la tehnic), nu ai acces. Iarasi o chestie care la alti operatori nu exista. Vodafone de exemplu are acces direct pentru clienti, la serviciul de internet si date. Si oamenii de acolo sunt in general mai deschisi si mai bine pregatiti decat cei de la *222 (serviciul clasic de relatii cu clientii). 4. Lipsa deschiderii la nou, la sugestii. Vrei sa sugerezi o chestie de care ar putea sa beneficieze foarte multa lume si te trezesti ca: 1) nu inteleg ce spui, 2) te trimit la producator (sau, dupa caz, dau vina pe el, pentru niste chestii care nu tin de producatorul de hardware), 3) te trimit cu telefonul in service, cu toate ca telefonul nu are nimic, 4) dupa ce au inteles ce vrei, te trimit sa dai mail la serviciul.clienti blabla.... Daca tot vorbim in momentul asta, de ce ma trimiti sa dau mail cu aceeasi chestie? Nu e acelasi departament? Daca puteai sa escaladezi problema la departamentul tehnic, nu o poti face si telefonic sau pe chat? De ce ma trimiti sa dau mail, sa trec iarasi prin aceeasi chestie, doar ca de data asta, pe mail? E pierdere de timp. Si nu face altceva decat, iarasi, sa limiteze si sa ingreuneze o comunicare eficienta. 5. Preturile sunt in Euro! Atata timp cat nu am trecut inca la Euro, vreau sa vad si eu preturile pe site, in RON. Pentru ca aia e moneda in care o sa platesc. Si sa nu trebuiasca sa adaug un produs in cos, ca abia acolo sa-mi faca conversie in lei. Daca tot se poate face conversie in lei, sa o faca oriunde este afisat pretul. Nu ma deranjeaza atat ca e afisat in Euro, cat ma deranjeaza ca nu e afisat si in RON. 6. Semnal. Da, chiar si Orange are probleme de semnal in unele locuri. In special in zonele rurale. Mai e de lucru acolo. Asa ca, parerea mea e ca, inainte sa ne apucam sa implementam 5G, ar fi bine sa ne asiguram intai ca se poate face un apel de voce fara intreruperi pe 3G/4G, in toata tara. Cel putin acolo unde exista oameni. :)) Nu zice nimeni sa existe semnal sa vorbeasca ursii intre ei pe Orange. Dar unde exista sate/comune etc, da, e nevoie de un upgrade.

mariussruben89
Explorator entuziast
Salutari, Ceea ce as imbunatati eu la sau as vedea sa fie imbunatatit la Orange, ar fi: 1. Imbunatatirea semnalului pe parte de 4 G ,cat si Apeluri 4G+. 2.Oferte mult mai bune clientiilor care au vechime mai mare in companie, cu posibilitate de achiziție in rate ,iar un discount mai mare,fata de altii noi clienti veniti in retea. 3.Imbunatatirea retelei de Fibra optica,acoperirea cat mai mare,deoarece pe parte de semnal prin satelit ,este mai slaba ,mai ales cand este vreme nevaforabila . 4.Definitivarea tuturor grilelor de canale TV, deoarece cand semnezi un contract ,semnezi,optezi pentru serviciile de la ei,pentru poate,posibil anumite canale care le regăsești in grila respectivă, iar dupa un timp,te trezesti,ca nu mai este regăsit deloc. Cam astea ar fi in mare parte principiile,care le-as urmari eu,pe plan de dezcoltare,imbunatatire.

Crisgilu
Junior entuziast
Revin totuși cu o problemă, vad că nimeni nu scrie nimic despre Orange tv GO, sau doar la mine nu funcționează cum ar trebui după câteva minute nu mai merge și se tot întrerupe, vad că în magazin play au mai multe recenzii negative decât pozitive dar nu se rezolvă nimic, asta în semnal 4g ce să mai zic în 3G,așa că aștept câteva răspunsuri, mulțumesc mult

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu mă uit acum pe laptop, de vreo oră, fără probleme.