la 01-06-2024 03:11 PM - editat ultima oară la 02-06-2024 08:05 AM de DanielaH
Salutare,
Mai are cineva probleme cu alimentarea contului Orange Money folosind un card bancar. Eu primesc eroare dupa ce aleg suma si dau pe "Continua".
la 01-06-2024 05:41 PM
Salut!
Puteți să mai încercați o dată acum? Ar trebui să fie în regulă și să funcționeze.
la 01-06-2024 03:21 PM
Hello Rafa,
E o problema generala cu partea de plati. A inceput cu Yoxo, dar pare-se ca s-a raspandit si la Orange Money.
Daca problema de pe Yoxo s-a rezolvat deja, cea de la OM pare sa persiste.
Recomandarea mea ar fi sa mai incerci in cursul zilei de azi, si eventual si maine.
Am incercat si eu mai devreme, si da, e la fel si la mine. Deci nu e de la tine. E..."de la ei". 🙂
01-06-2024 04:12 PM - editat 01-06-2024 04:13 PM
Aceeași problema/eroare in my Orange.
la 01-06-2024 04:13 PM
Ce parte a aplicației My Orange da eroare?
01-06-2024 04:16 PM - editat 01-06-2024 04:17 PM
Plata cu cardul introduci suma iar apoi apare eroarea.
la 01-06-2024 04:29 PM
In concluzie exista o problemă cu procesatorul de plăti din serviciile Orange. Așteptăm rezolvarei problemei.
la 01-06-2024 05:41 PM
Salut!
Puteți să mai încercați o dată acum? Ar trebui să fie în regulă și să funcționeze.
01-06-2024 05:45 PM - editat 01-06-2024 05:50 PM
In my Orange funcționează acum.
Mulțumim!
la 01-06-2024 05:59 PM
Super! Mulțumim pentru confirmare!
la 01-06-2024 06:02 PM
Rezolvat si in Orange Money, mulțumim @DanielaH !
la 01-06-2024 06:12 PM
Mă bucur. Mulțumesc și eu, Rafa!
la 01-06-2024 06:30 PM
Totul ok si la mine. Multumim frumos, Daniela (si binenteles si colegilor care s-au ocupat de asta). 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor