anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cont Orange Money blocat in procesul de activare

Iustin_A
Junior
Luni, 28 Decembrie am vrut să-mi deschid cont la Orange Money. Am auzit lucruri bune despre serviciul acesta și am zis sa încerc.
Am descărcat aplicația de pe App Store, am introdus primele date, am intrat in videoconferința cu o doamna in aplicație, mi-a scanat buletinul, mi-a mai cerut niște date și apoi după finalizarea apelului video, am mai completat unele date standard cum ar fi sursa veniturilor și scopul pentru care vreau sa folosesc contul Orange Money.
Din acel moment pana acum când intru in aplicație îmi apare un singur mesaj și anume cel din screenshot.
Menționez ca am primit și un email in seara de 28 Decembrie in care mi se cerea sa accesez un link pentru confirmarea e-mailului, lucru pe care l-am făcut, însă fără vreun rezultat.
A mai întâmpinat cineva problema asta? Care a fost rezolvarea?
Mulțumesc!
18 Răspunsuri 18

Lucian1989
Junior
Am făcut solicitare în legătură cu aplicația Orange money. Și mau sunat 2 operatori fără nici o soluție. Acum aștept sa ma sune al treilea. Ca asa mi-au zis ca voi fi contactat iar

DanielaH
Moderator
@Lucian1989, mulțumim pentru update! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

Ascary
Campion certificat
Lucian o treaba asemanatoare am avut si eu. Nu vedeam un buton de activare si a trebuit sa micsorez fontul textului din setari. Inteleg ca la tine alta este problema dar ai putea incerca si asta,sa dai fontul la minim si dupa activare sa revii la fontul obisnuit.

Lucian1989
Junior
Am rezolvat problema. A fost o problema tehnica de la ei