"Am auzit lucruri bune despre serviciul acesta și am zis sa încerc." - GRESEALA NUMARUL 1
Niciodata nu mergi pe principiul ca "am auzit" cand vine vorba de banii tai si implicit de o aplicatia gandita (cel putin la nivel teoretic, ca in practica lucrurile stau total diferit) sa-ti gestioneze finantele si sa te ajute in procesul de plati online.
In momentul cand contul tau va fi activ o sa convingi pe propriul portofel de "lucrurile bune ale aplicatiei" , precum: Tranzactii dublate, sold afisat eronat (ba ai bani, ba nu-i mai ai, bai au dublu, iar nu-i mai ai), eroare plata la POS, fonduri insuficiente desi tu ai bani in cont, erori / crash in aplicatie si imposibilitatea de a o accesa, imposibilitatea alimentare cont, tranzactii blocate / bani blocati, raspunsuri help-desk de tipul "Am escaladat situația ta colegilor noștri. Revenim in cel mai scurt timp posibil" in timp de banii tai sunt blocati in cont si nu poti utiliza aplicatia, etc, etc, etc.