la 08-03-2023 04:31 PM - editat ultima oară la 17-08-2023 09:09 AM de DanielaH
Hello,
Dupa cum spune si titlul, de ceva vreme, am probleme cu alimentarile facute din Orange Money. Ramane in pagina de 3D Secure, dupa ce s-a confirmat plata in aplicatia bancii emitente a cardului atasat. Practic, cand ar trebui sa se intoarca in aplicatie, cu confirmare ca e totul ok, ramane in "redirecting". Plata ramane suspendata undeva, banii nu se retrag (ceea ce e bine), dar nu e ok ca ramane in loading.
Screenshot mai jos.
Nu face mereu asa. Dar de obicei, la prima incercare, nu merge. La incercari ulterioare pare sa mearga.
Nu pare sa fie probleme pe partea bancii emitente a cardului (ING in cazul asta), pentru ca alte plati facute in acelasi fel par sa mearga ok.
Aplicatia este cea de iOS (versiunea 2.9.8), nu am incercat de pe Android, dar o sa incerc pe viitor.
Eram doar curios daca a mai intampinat cineva problema asta.
Update: nu se intampla pe Android.
la 17-08-2023 08:57 AM
Revin cu un update aici.
Pare ca s-a rezolvat problema. Nu stiu daca a fost de la Orange Money sau din alta parte, dar pare sa fie ok acum.
Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri si implicare. 🙂
la 07-04-2023 01:29 PM
Am aceiasi problema pe iOS 16.4. Se pare ca problema persista si pe ultima versiune de iOS. Cred ca aplicatia Orange Money are nevoie de un update pe iOS
la 08-06-2023 09:01 AM
Am mai întâlnit aceeași problema și cu alte aplicații. Nu mai știu exact care. O sa adaug aici când îmi amintesc. Dar ideea e ca nu pare sa fie doar Orange Money. Pare sa fie mai degrabă o problema la Visa (3D Secure), decât la Orange... Dar da, doar pe iOS se manifesta. Acolo unde se poate, am observat ca un simplu refresh al paginii de loading, poate rezolva problema. Binenteles, nu mereu se poate. Dar...e un workaround. Cel puțin pana se rezolvă problema.
la 08-06-2023 09:45 AM
Salutare!
Eu am pățit așa pe android și am discutat mult atunci pe tema respectivă. Era vorba de autentificare prin amprentă. Cu toate că am sunat la ei, am fost și la bancă, m-am enervat, am dezinstalat și reinstalat, nu a funcționat. Am fost nevoit să folosesc parole alfanumerice și până la urmă, după vreo 2 săptămâni și-a revenit singură autentificarea cu amprenta. Am mai pătit și acum ceva vreme, dar și-a revenit tot singură.
la 17-08-2023 08:57 AM
Revin cu un update aici.
Pare ca s-a rezolvat problema. Nu stiu daca a fost de la Orange Money sau din alta parte, dar pare sa fie ok acum.
Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri si implicare. 🙂
la 17-08-2023 09:54 AM
Răbdare și înțelegere. Nici aplicațiile nu percutează când vrem. Importante sunt alternativele la unele facilități. Restul e .... o joacă.😉