anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia Orange Money ramane in 'redirecting' la Alimentare in pasul de 3D Secure

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Hello,

Dupa cum spune si titlul, de ceva vreme, am probleme cu alimentarile facute din Orange Money. Ramane in pagina de 3D Secure, dupa ce s-a confirmat plata in aplicatia bancii emitente a cardului atasat. Practic, cand ar trebui sa se intoarca in aplicatie, cu confirmare ca e totul ok, ramane in "redirecting". Plata ramane suspendata undeva, banii nu se retrag (ceea ce e bine), dar nu e ok ca ramane in loading.

Screenshot mai jos.

IMG_0837.PNG

Nu face mereu asa. Dar de obicei, la prima incercare, nu merge. La incercari ulterioare pare sa mearga. 

Nu pare sa fie probleme pe partea bancii emitente a cardului (ING in cazul asta), pentru ca alte plati facute in acelasi fel par sa mearga ok.

Aplicatia este cea de iOS (versiunea 2.9.8), nu am incercat de pe Android, dar o sa incerc pe viitor. 

Eram doar curios daca a mai intampinat cineva problema asta.

Update: nu se intampla pe Android.

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Revin cu un update aici.

Pare ca s-a rezolvat problema. Nu stiu daca a fost de la Orange Money sau din alta parte, dar pare sa fie ok acum.

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri si implicare. 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

RafaHelper
#StarMember

Salut @arsradu, am testat pe Android folosind un card de la Revolut, BCR, UniCredit, OTP, Raiffeisen si nu am întâmpinat problema ta. 

Pololica
#StarMember

Am vrut sa sar si sa-ti spun ca telefonul e problema (sic), dar nu e cazul. Am intrat pe contul meu Orange Money (Android, versiunea 2.9.7, Huawei Nova 8i) si a dat ceva eori la logare, dar a fost singura problema (cred ca vreo 10 secunde a tot dat eroare de conectare).

RafaHelper
#StarMember

Din ce observ eu in captura ta de ecran aplicația Orange Money încearcă sa finalizeze alimentare dar rămâne blocat procesul. Exista o eroare la integrarea cu ING in acest caz si de aceea nu se finalizeaza procesul.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Da, ar fi... Dar de ce doar prima data?

Trebuie testat si cu Android + ING, sa vedem daca face la fel sau nu... Daca nu, inseamna ca problema nu e de integrare.

Client Orange

Am alimentat 1 leu din ING (card credit) Orange Money. Nu mi-a dat eroare. Poate e un "scurt" de moment (ori la OM, ori la ING, ori la intermediarul de plati)

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Da, merge de pe Android. Nu merge de pe iOS (cel putin prima data). Nu pare sa aiba legatura cu cardul atasat in aplicatie.

Client Orange

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Mersi frumos de raspunsuri! 🙂 Atunci o fi doar la IOS....sau doar cu ING.

 

Client Orange

Nu poți încerca cu alt card?

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Da, o idee foarte buna.

Am incercat acum cu alt card (BT) pe iOS si acelasi card ING pe Android.

Rezultatul: nu merge pe iOS.

Pe Android, trece frumos prin Redirecting > Processing, dupa care se intoarce cu succes in Orange Money.

Client Orange

Uneori nici la mine BT-ul nu se reîntoarce la ”main page”. Uneori am impresia că e o problemă de conexiune și de la pagina de plată.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

La mine funcționează fără probleme pe chinezării cu android.

Cred că este de la IOS!

Baftă!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Da, Vio. Problema se reproduce doar pe iOS. 🙂

@DanielaH, daca nu ati facut-o deja, se poate trimite cumva problema asta spre rezolvare, va rog frumos?

Client Orange

Am trimis, desigur 😊

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Eeexcelent! 😄 Sarumana mult! 

Client Orange