anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Întâmpina cineva probleme cu Orange Money pe IPhone 13 Pro

SorinSRN
Junior
Întâmpina cineva probleme cu Orange Money pe IPhone 13 Pro? Primesc eroarea cu “Hopa avem o eroare" după tastarea Pinului și confirmarea acestuia. Am făcut un upgrade de la 12 pro la 13 pro și de atunci nu reușesc sa ma conectez, iar cei de la Orange se pare ca nu reușesc sa ma ajute deoarece am o sesizare către ei din data de 12.03.
24 Răspunsuri 24

SorinSRN
Junior
Subscriu. Deja am revenit la Revolut. Din păcate nici pana acum nimic legat de o posibila rezolvare. Nu știu de ce am impresia ca este ceva legat de o simpla Setare a telefonului. Am pățit asa și cu cei de la Transilvania și era ceva legat de salvările din iCloud dar mulțumită celor de la “Tehnic” care m-au sunat și mi-au spus sa fac asta și asta apoi sa reinstalez aplicația totul merge struna. Dar se pare ca pt alții sa resuni clienții înseamnă doar Call center pe care “Sarutmana” pt bunăvoința de care au dat dovada (măcar verbal) și și-au dat tot interesul sa te facă sa te simți important și ca se muncește ca tu sa ai acces la aplicație nimic concludent. Îmi pare rău sa spun asta dar aveți dreptate. Și ce este și mai ciudat ca scrie frumos pe card FOUNDER MEMBER Am uitat sa precizez ca sunt ajutat și de încă cineva de aici de pe forum doamna Daniela H căreia ii mulțumesc pt implicare dar sunt convins ca nu depinde doar de dansa. Mulțumesc încă odată si îmi cer scuze dacă supăr pe cineva dar …

DanielaH
Moderator
Îmi pare rău că nu am încă vești pentru voi, dar vă asigur că nici eu, nici colegii mei nu v-au uitat. Ambele cazuri sunt escaladate și in curs de soluționare. Situația pare să fie una mai complexă, se fac în continuare analize, teste și verificări, dar problema încă persistă. Colegii vă vor suna imediat ce vor avea noutăți. Vă mulțumim încă o dată pentru înțelegere.

SorinSRN
Junior
Situația neplăcuta persista. Și culmea dacă încerc conectarea pe contul meu orange money de pe telefonul soției (iPhone 13) merge. Ma pot conecta. Dacă încerc conectarea pe telefonul meu (iPhone 13 pro) cu contul soției …. Pac EROAREA cu Hopaaaaaa. Deci este cum am spus probabil ceva din telefon sau din modelul de telefon Astept in continuare rezolvarea.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Momentan eu vad un tipar in modelul de telefon... MacAndrew are probleme pe 11 Pro Max, tu ai pe 13 Pro... Dar nu si pe 13 simplu, si nici eu pe 12 simplu. Deci banuiesc ca daca am avea un 12 Pro sau Pro Max la indemana ar face la fel...? Foarte dubioasa treaba.
Client Orange

SorinSRN
Junior
Înainte am avut 12 pro și confirm ca funcționa aplicația. După upgrade la 13 pro m-am ales cu eroarea. Deci nu cred ca este vb de tipar ci mai degrabă de ceva setări in submeniul telefonului. Nu știu. Dar sincer am sa încerc sa ii dau eu de capăt butonand când sunt mai liber iar dacă ii dau de capăt poate îmi depun cv la Orange Tehnic :)))

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Il mai ai cumva? 12 Pro-ul. Sa poti sa confirmi daca inca mai merge? Stii de ce intreb? Pentru ca ma gandesc sa nu se fi facut update-uri la aplicatie intre timp. Update-uri care posibil sa fi stricat unele lucruri. As fi recomandat de asemenea si un reset al telefonului, fara restore din iCloud, doar cat sa vezi daca e vreo setare sau ceva. Deci dupa setup, singura aplicatie si singura setare pe care o faci sa fie Orange Money. Dar asta inseamna timp petrecut pe teste. Ceea ce nu intotdeauna ai, si nici nu e treaba userului sa faca testele astea. Dar daca ajuta la o rezolvare mai rapida... Zic si eu. Din pacate nu te pot ajuta cu o confirmare pe alt telefon pentru ca nu am decat un iPhone 12 si un iPhone 7. Si merge perfect pe amandoua. :))
Client Orange

SorinSRN
Junior
Îți foarte mulțumesc pt încercarea de ajutor. Dar nu mai am 12 pro-ul. Și chiar as încerca dar din păcate timpul nu îmi permite. Dar mulțumesc încă o data. Apreciez

MacAndrew
Junior
Astazi a aparut un update la aplicatia OM, la versiunea 2.9.1. Dupa update, la mine pe 11 PM s-a rezolvat problema.

SorinSRN
Junior
Subscriu. Funcționează și la mine !!! Yeeee!!! După 40 de zile. Asta a fost postul Orange Money :). Lăsând gluma la o parte ma bucur ca s-a rezolvat într-un final

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și noi că s-a rezolvat. Va mulțumim încă o dată pentru feedback si mai ales pentru răbdare și înțelegere. Sărbători fericite!