la 10-05-2024 11:06 AM - editat ultima oară la 10-05-2024 11:10 AM de DanielaH
Buna ziua! Problema mea a inceput cand a trebuit sa primesc o suma de bani in contul Orange Money. Banii nu au ajuns de la banca respectiva nici dupa 3 saptamani si s-a deschis o sesizare. Mentionez ca Orange money a fuzionat cu Alpha Bank si au schimbat IBAN-urile . Am folosit IBAN-ul Alpha Bank. Pana aici nu vad sa fie o problema, insa am transferat din paypal o alta suma de bani care nu a ajuns. Problema administrativa e ca , suni la Orange Money iar cei de acolo nu pot vedea transferuri etc, si nu pot da un raspuns. Am intrebat operatorul de ce e pus acolo? Clientii suna sa afle un raspuns. Daca sun la Alpha Bank imi spun cei de acolo ca nu sunt in baza de date . Pai de ce am cod IBAN de la ei daca nu sunt inca clientul lor? Nu se fac asa treburile domnilor! Imi poate da cineva competent un raspuns unde sunt banii mei pana sa ajung la OPC? Multumesc.
la 13-05-2024 07:42 PM
Buna seara. Revin din nou si am dat de rezolvarea problemei. Am fost sunat de un operator orange si ce sa vezi, banii au fost returnati si cei din paypal si cei de la primul transfer. Ambele transferuri sunt internationale si surpriza, contul IBAN din orange money nu accepta transferuri internationale gen Swift. Ci doar transferuri locale. Aici OM trebuia sa-si anunte clientii ca nu se pot efectua transferuri internationale gen Swift. Revolut anunta, la rubrica conturi sunt doua conturi unul pentru transferuri locale si unul pentru internationale. Orange money nu a alocat la fel doua conturi. Din pacate timp pierdut. O seara buna tuturor
la 13-05-2024 10:04 AM
V-am trimis mesaj privat. Va multumesc.
la 13-05-2024 07:42 PM
Buna seara. Revin din nou si am dat de rezolvarea problemei. Am fost sunat de un operator orange si ce sa vezi, banii au fost returnati si cei din paypal si cei de la primul transfer. Ambele transferuri sunt internationale si surpriza, contul IBAN din orange money nu accepta transferuri internationale gen Swift. Ci doar transferuri locale. Aici OM trebuia sa-si anunte clientii ca nu se pot efectua transferuri internationale gen Swift. Revolut anunta, la rubrica conturi sunt doua conturi unul pentru transferuri locale si unul pentru internationale. Orange money nu a alocat la fel doua conturi. Din pacate timp pierdut. O seara buna tuturor
la 13-05-2024 08:11 PM
Dacă dorești să primești valută într-un cont de lei atunci îți recomand alegerea unei alte variante financiare. Dacă era de trimis o anumită sumă într-un anume cont în altă valută decât lei, nu era problemă.
Personal, dacă aș fi primit euro/dolari, preferam un transfer fără conversie. Iar cum OM nu are cont în valută decât lei, rezultatul era de așteptat. Cum menționam, cu răbdare.
Toate cele bune și te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.
13-05-2024 08:15 PM - editat 13-05-2024 08:17 PM
Nu stiu cine esti si de ce raspunzi mereu pe langa... In fine, nu era vorba nici de valuta, era vorba de lei si chiar daca era vorba de valuta, ei au o problema. Nu au swift. Asta am mentionat mai sus, de aia nu au ajuns banii. Raspunde daca ai ceva de spus la situatia in sine. Crede-ma ca stiu sa transfer bani , ca am mai transferat. Daca ei spuneau de la inceput ca nu merge swift stiam despre ce e vorba. Nu stiu ce vrei de fapt ...
la 13-05-2024 08:19 PM
Cu scuzele pentru intarziere:
Răspunsurile nu sunt pe lângă, doar încercăm să te ajutăm.
13-05-2024 08:23 PM - editat 13-05-2024 08:25 PM
Asta trebuia pusa pe aplicatie sa vada tot omul , iti dai seama ca nici cei de la orange nu au stiut, nu? Si daca nu am swift la banca asta , de ce o mai folosesc? Si cand am sunat operatorul el trebuia sa ma intrebe, cum ati trimis banii nu cumva swift? Eu ii arat ca s-au trimis international si el nu stie? Atunci nu mai erau discutiile astea, nu?
la 13-05-2024 08:28 PM
Sunt unul din cei care nu folosesc conturile pentru primire de valută (cred ca am primit de două ori până acum în vreo 15 ani de când am cont deschis: o dată în urma unui proces cu un vecin [cetățean străin] și o dată un refuz de plată în valută cu cardul de credit).
Sincer, nici măcar la Revolut nu m-a interesat dacă are cod swift. Prefer ceva tradițional pentru încasările valutare.
la 13-05-2024 08:54 PM
Vreau să am lei pe contul de PayPal și paypal nu mă lasă. Probabil nu-i plac leii mei. Ai tăi de care or fi de ai moneda "leu" în paypal? Succes la tranzacțiile între conturile cu monede diferite. Restul e can-can.
la 13-05-2024 09:21 PM
Highlight. Acum , cu dovada trimisa de la Orange la cei care mi-au trimis banii prin Amro Bank nu mai recunosc cumva ca li s-a returnat banii. Hmm, ce sa mai credem? Voi face doua plangeri in seara asta la Anpc. In ce lume traim?
la 13-05-2024 09:40 PM
Adică sunt întorși, dar se fac că plouă?
la 13-05-2024 10:11 PM
Da. acum fac plangerile atat pentru OM cat si pentru cei care mi-au trimis banii dar nu recunosc.
14-05-2024 12:01 AM - editat 14-05-2024 12:03 AM
Am facut plangerea la Anpc si la Onjn pentru banca care nu mi-a trimis banii. Insa nu mai pot face inca o plangere in aceiasi zi. Inca odata ma repet pentru utizatorul Flo, stiu toate regulile de trimitere a banilor ,i-am primit mereu la timp, insa acum situatia e mai delicata , am facut niste plamgeri la autoritatile statului, te cred ca vrei sa ma ajuti insa dupa raspunsurilile lor vom comunica.
la 14-05-2024 06:44 AM
Sper să clarifici și să ți se confirme cele dorite de tine. Te așteptăm aici pe topic cu actualizări asupra problemei menționate. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor