08-01-2024 02:42 PM - editat 08-01-2024 02:55 PM
Salut,
Conform Orange Money, migrarea catre Alpha Bank se va face in noaptea de 11-12.01.2024.
Ce trebuie sa stim:
Aveti mai jos, de asemenea, comunicatul oficial trimis clientilor. 🙂
"Salut,
Dupa cum te-am informat deja, aplicatia si produsele Orange Money Romania urmeaza sa fie transferate catre Alpha Bank Romania.
Transferul va avea loc in noaptea dintre 11 si 12 ianuarie 2024, in intervalul orar 00:00 - 04:00. Este posibil ca aplicatia mobila sau produsele Orange Money sa functioneze cu intermitente in intervalul mentionat. Ne pare rau pentru eventualele neplaceri si te asiguram ca depunem toate eforturile pentru ca tu sa te bucuri de cea mai buna experienta digitala Orange Money.
Asa cum te-am anuntat la comunicarea precedenta, IBAN-ul contului tau se va modifica in urma transferului. Incepand din data de 12 ianuarie 2024, noul cod IBAN al contului tau Orange Money va fi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx iar cel al cardului tau de credit xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Dar stai fara grija, in aplicatia Orange Money vei regasi dupa transfer noile coduri IBAN simplu si comod, oricand vei avea nevoie.
In ceea ce priveste conditiile comerciale contractuale, atat beneficiile cat si costurile corespunzatoare produselor Orange Money nu se vor modifica.
Mai mult, transferul catre Alpha Bank vine cu vesti bune.
Prin serviciul Plati Instant, vei putea primi bani instant in cont, in orice moment al zilei, inclusiv in zilele nelucratoare. La scurt timp dupa transfer vei gasi in aplicatie oferte de bun venit din partea Alpha Bank.
Vom reveni cu mai multe detalii dupa finalizarea transferului. Pana atunci, poti consulta Informarea privind prelucrarea datelor personale de catre Alpha Bank Romania aici.
Daca ai nevoie de suport, ne poti contacta la fel ca pana acum - prin chat in sectiunea Contact din aplicatia Orange Money, sau prin prin apel la unul din numerele: 300 (valabil din reteaua Orange), sau 0374300300 (valabil din orice rețea).
Afla informatii suplimentare si raspunsuri la cele mai intalnite intrebari despre transfer aici.
Cu prietenie,
Echipa Orange Money"
la 16-01-2024 10:32 AM
Cred ca exista ceva probleme după migrare, toate tranzacțiile începând cu data de 10 ianuarie sunt încă in așteptare pe contul meu. Pentru Google Pay a fost necesar sa confirm din nou datele cardului meu Orange Money.
la 16-01-2024 11:21 AM
Da, am observat și eu ca sunt tranzacțiile în așteptare. Singura care nu e, o plata către Electrica. S-a procesat imediat.
la 16-01-2024 03:06 PM
la 16-01-2024 03:24 PM
Poti confirma daca in aplicatie cardul este setat sa accepte platile contactless, te rog? Am descris pasii putin mai devreme 🙂
la 16-01-2024 04:06 PM
Da, totul este setat, plățile contactless sunt activate, am încercat să îl adaug atât direct din aplicație și am scris numărul cardului în aplicația Google Wallet
16-01-2024 03:47 PM - editat 16-01-2024 03:49 PM
Cardul trebuie adăugat in Google Wallet si nu Google Pay, iar eroare primita de tine nu pare a fi din aplicația Google Wallet. Cam așa arata o eroare primita in aplicație.
la 16-01-2024 03:54 PM
Folosesti setari de accesibilitate?
la 16-01-2024 04:21 PM
până pe 12 ianuarie, totul a funcționat, dar după trecerea la Alfa Bank a încetat să funcționeze
Plățile prin internet funcționează, dar Google Wallet/Pay, din păcate, nu funcționează, vă rog reprezentanții să răspundă individual, am această problemă sau nu este încă disponibilă pentru toată lumea și trebuie să aștept actualizarea, deoarece cardurile BIN au fost actualizate înainte mai erau şi alţii
la 16-01-2024 06:42 PM
Da, pare sa fie o problema. Pot sa-ti confirm ca in momentul asta nu pare sa functioneze adaugarea cardului Orange Money in Google Wallet. O sa sun si eu maine si te anunt ce rezolv. Posibil sa fie niste probleme dupa migrare.
la 16-01-2024 07:16 PM
Da, vă rog să aflați, vă voi fi foarte recunoscător dacă puteți afla
17-01-2024 10:45 AM - editat 17-01-2024 11:16 AM
Am deschis un ticket cu problema asta la Orange Money. Se pare ca nu merge nici pe iOS. Deci, daca il ai deja, pare sa mearga. Daca il stergi si incerci sa-l readaugi, nu mai merge.
Intrucat la Rafa a mers, banuiesc ca problema nu se manifesta la toate cardurile. Eu am doua (debit si credit), si e la fel pe ambele.
Te anunt cand am mai multe informatii.
Update:
A ramas sa ma sune cineva in max 5 zile lucratoare. Iti recomand sa suni si tu la 300, ramura 2, si sa deschizi o solicitare.
Oricum, te tin la curent cu statusul problemei. Dar ca sa nu pierzi timpul, cred ca ar ajuta sa suni si tu.
24-01-2024 06:39 PM - editat 24-01-2024 09:58 PM
Salut,
Dupa cum am promis, am revenit cu vesti.
Se pare ca acum merge adaugarea in Google Wallet/Apple Wallet. Cu mentiunea ca, pe Android, adaugarea trebuie facuta manual, direct din Wallet.
Pe iOS merge si din aplicatie, dar acolo sunt alte probleme (nu vede cardul ca fiind adaugat cu toate ca este). Pe Android, il vede, dar trebuie adaugat manual momentan.
Banuiesc ca se vor rezolva si astea la un moment dat. Dar pana atunci, adaugarea in sine pare sa mearga acum.
Daca vrei, incearca si tu si anunta-ma daca iti merge.
Update:
Daca ai sters cardul si de pe contul Google si din Wallet, e posibil sa nu-ti mearga din prima. Am incercat mai devreme varianta asta, si nu trece de partea de acceptare a T&C.
Ca sa treci de partea asta, adauga cardul intai in contul Google, de aici. Dupa care, reia procesul. De data asta, ar trebui sa-ti apara ca optiune de adaugare pentru platile contactless (Tap to Pay i-a zis Google) cardul pe care tocmai l-ai adaugat.
Da click pe el si urmeaza instructiunile. Ar trebui sa mearga asa. O sa primesti un cod de validare prin SMS, il introduci in Wallet, si ar trebui sa ti-l adauge fara probleme.
la 16-01-2024 09:05 PM
Eu nu am probleme, am reusit sa il adaug dupa ce l-am sters.
16-01-2024 09:10 PM - editat 16-01-2024 09:11 PM
Posibil sa fie o problema specifica. La mine nu merge. Cardul a fost adaugat inainte de migrare si a fost totul ok. L-am sters acum doar ca sa vad daca e totul ok. Si se pare ca nu-l mai poti adauga. Dar oricum o sa mai incerc si maine dimineata inainte sa sun.
la 17-01-2024 11:59 AM
Salutare, exista probleme si cu rambursările pe cont sau cu transferurile bancare efectuate pe vechiul IBAN care nu au ajuns pana la implementarea noului IBAN.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor