anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[NOU!] Cand se va face migrarea Orange Money > Alpha Bank

arsradu
#StarMember

Salut,

Conform Orange Money, migrarea catre Alpha Bank se va face in noaptea de 11-12.01.2024.

Ce trebuie sa stim:

  • beneficiile raman neschimbate
  • ceea ce se schimba este doar IBAN-ul.
  • intrucat acum este preluat de Alpha Bank, vom putea beneficia de serviciul Plati Instant. YEY!
    Plati Instant este serviciul de transferuri instant, pe IBAN, intre bancile partenere. Puteti vedea lista lor aici.

Aveti mai jos, de asemenea, comunicatul oficial trimis clientilor. 🙂


"Salut,

Dupa cum te-am informat deja, aplicatia si produsele Orange Money Romania urmeaza sa fie transferate catre Alpha Bank Romania.

Transferul va avea loc in noaptea dintre 11 si 12 ianuarie 2024, in intervalul orar 00:00 - 04:00. Este posibil ca aplicatia mobila sau produsele Orange Money sa functioneze cu intermitente in intervalul mentionat. Ne pare rau pentru eventualele neplaceri si te asiguram ca depunem toate eforturile pentru ca tu sa te bucuri de cea mai buna experienta digitala Orange Money.

Asa cum te-am anuntat la comunicarea precedenta, IBAN-ul contului tau se va modifica in urma transferului. Incepand din data de 12 ianuarie 2024, noul cod IBAN al contului tau Orange Money va fi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx iar cel al cardului tau de credit xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Dar stai fara grija, in aplicatia Orange Money vei regasi dupa transfer noile coduri IBAN simplu si comod, oricand vei avea nevoie.

In ceea ce priveste conditiile comerciale contractuale, atat beneficiile cat si costurile corespunzatoare produselor Orange Money nu se vor modifica.

Mai mult, transferul catre Alpha Bank vine cu vesti bune.

Prin serviciul Plati Instant, vei putea primi bani instant in cont, in orice moment al zilei, inclusiv in zilele nelucratoare. La scurt timp dupa transfer vei gasi in aplicatie oferte de bun venit din partea Alpha Bank.

Vom reveni cu mai multe detalii dupa finalizarea transferului. Pana atunci, poti consulta Informarea privind prelucrarea datelor personale de catre Alpha Bank Romania aici.

Daca ai nevoie de suport, ne poti contacta la fel ca pana acum - prin chat in sectiunea Contact din aplicatia Orange Money, sau prin prin apel la unul din numerele: 300 (valabil din reteaua Orange), sau 0374300300 (valabil din orice rețea).

Afla informatii suplimentare si raspunsuri la cele mai intalnite intrebari despre transfer aici.


Cu prietenie,
Echipa Orange Money"

Client Orange
84 Răspunsuri 84

RafaHelper
#StarMember

Cred ca exista ceva probleme după migrare, toate tranzacțiile începând cu data de 10 ianuarie sunt încă in așteptare pe contul meu. Pentru Google Pay a fost necesar sa confirm din nou datele cardului meu Orange Money.

Da, am observat și eu ca sunt tranzacțiile în așteptare. Singura care nu e, o plata către Electrica. S-a procesat imediat. 

pathrone
Junior

Aceasta este eroarea pe care o văd când adaug un card la Google Pay, după 12 ianuarie

Poti confirma daca in aplicatie cardul este setat sa accepte platile contactless, te rog? Am descris pasii putin mai devreme 🙂

Da, totul este setat, plățile contactless sunt activate, am încercat să îl adaug atât direct din aplicație și am scris numărul cardului în aplicația Google Wallet

Cardul trebuie adăugat in Google Wallet si nu Google Pay, iar eroare primita de tine nu pare a fi din aplicația Google Wallet. Cam așa arata o eroare primita in aplicație.

Screenshot_20240116_154615_com.google.android.gms_edit_842002271157978.jpg

Folosesti setari de accesibilitate?

Client Orange

pathrone
Junior

până pe 12 ianuarie, totul a funcționat, dar după trecerea la Alfa Bank a încetat să funcționeze

Plățile prin internet funcționează, dar Google Wallet/Pay, din păcate, nu funcționează, vă rog reprezentanții să răspundă individual, am această problemă sau nu este încă disponibilă pentru toată lumea și trebuie să aștept actualizarea, deoarece cardurile BIN au fost actualizate înainte mai erau şi alţii

Da, pare sa fie o problema. Pot sa-ti confirm ca in momentul asta nu pare sa functioneze adaugarea cardului Orange Money in Google Wallet. O sa sun si eu maine si te anunt ce rezolv. Posibil sa fie niste probleme dupa migrare.

Client Orange

Da, vă rog să aflați, vă voi fi foarte recunoscător dacă puteți afla

Am deschis un ticket cu problema asta la Orange Money. Se pare ca nu merge nici pe iOS. Deci, daca il ai deja, pare sa mearga. Daca il stergi si incerci sa-l readaugi, nu mai merge.

Intrucat la Rafa a mers, banuiesc ca problema nu se manifesta la toate cardurile. Eu am doua (debit si credit), si e la fel pe ambele.

Te anunt cand am mai multe informatii.

Update:

A ramas sa ma sune cineva in max 5 zile lucratoare. Iti recomand sa suni si tu la 300, ramura 2, si sa deschizi o solicitare.

Oricum, te tin la curent cu statusul problemei. Dar ca sa nu pierzi timpul, cred ca ar ajuta sa suni si tu.

Client Orange

Salut,

Dupa cum am promis, am revenit cu vesti.

Se pare ca acum merge adaugarea in Google Wallet/Apple Wallet. Cu mentiunea ca, pe Android, adaugarea trebuie facuta manual, direct din Wallet.

Pe iOS merge si din aplicatie, dar acolo sunt alte probleme (nu vede cardul ca fiind adaugat cu toate ca este). Pe Android, il vede, dar trebuie adaugat manual momentan.

Banuiesc ca se vor rezolva si astea la un moment dat. Dar pana atunci, adaugarea in sine pare sa mearga acum.

Daca vrei, incearca si tu si anunta-ma daca iti merge.

 

Update:

Daca ai sters cardul si de pe contul Google si din Wallet, e posibil sa nu-ti mearga din prima. Am incercat mai devreme varianta asta, si nu trece de partea de acceptare a T&C.

Ca sa treci de partea asta, adauga cardul intai in contul Google, de aici. Dupa care, reia procesul. De data asta, ar trebui sa-ti apara ca optiune de adaugare pentru platile contactless (Tap to Pay i-a zis Google) cardul pe care tocmai l-ai adaugat.

Da click pe el si urmeaza instructiunile. Ar trebui sa mearga asa. O sa primesti un cod de validare prin SMS, il introduci in Wallet, si ar trebui sa ti-l adauge fara probleme. 

Client Orange

Eu nu am probleme, am reusit sa il adaug dupa ce l-am sters.

Posibil sa fie o problema specifica. La mine nu merge. Cardul a fost adaugat inainte de migrare si a fost totul ok. L-am sters acum doar ca sa vad daca e totul ok. Si se pare ca nu-l mai poti adauga. Dar oricum o sa mai incerc si maine dimineata inainte sa sun.

Screenshot_20240116-184042.png

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salutare, exista probleme si cu rambursările pe cont sau cu transferurile bancare efectuate pe vechiul IBAN care nu au ajuns pana la implementarea noului IBAN.