anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[NOU!] Cand se va face migrarea Orange Money > Alpha Bank

arsradu
#StarMember

Salut,

Conform Orange Money, migrarea catre Alpha Bank se va face in noaptea de 11-12.01.2024.

Ce trebuie sa stim:

  • beneficiile raman neschimbate
  • ceea ce se schimba este doar IBAN-ul.
  • intrucat acum este preluat de Alpha Bank, vom putea beneficia de serviciul Plati Instant. YEY!
    Plati Instant este serviciul de transferuri instant, pe IBAN, intre bancile partenere. Puteti vedea lista lor aici.

Aveti mai jos, de asemenea, comunicatul oficial trimis clientilor. 🙂


"Salut,

Dupa cum te-am informat deja, aplicatia si produsele Orange Money Romania urmeaza sa fie transferate catre Alpha Bank Romania.

Transferul va avea loc in noaptea dintre 11 si 12 ianuarie 2024, in intervalul orar 00:00 - 04:00. Este posibil ca aplicatia mobila sau produsele Orange Money sa functioneze cu intermitente in intervalul mentionat. Ne pare rau pentru eventualele neplaceri si te asiguram ca depunem toate eforturile pentru ca tu sa te bucuri de cea mai buna experienta digitala Orange Money.

Asa cum te-am anuntat la comunicarea precedenta, IBAN-ul contului tau se va modifica in urma transferului. Incepand din data de 12 ianuarie 2024, noul cod IBAN al contului tau Orange Money va fi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx iar cel al cardului tau de credit xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Dar stai fara grija, in aplicatia Orange Money vei regasi dupa transfer noile coduri IBAN simplu si comod, oricand vei avea nevoie.

In ceea ce priveste conditiile comerciale contractuale, atat beneficiile cat si costurile corespunzatoare produselor Orange Money nu se vor modifica.

Mai mult, transferul catre Alpha Bank vine cu vesti bune.

Prin serviciul Plati Instant, vei putea primi bani instant in cont, in orice moment al zilei, inclusiv in zilele nelucratoare. La scurt timp dupa transfer vei gasi in aplicatie oferte de bun venit din partea Alpha Bank.

Vom reveni cu mai multe detalii dupa finalizarea transferului. Pana atunci, poti consulta Informarea privind prelucrarea datelor personale de catre Alpha Bank Romania aici.

Daca ai nevoie de suport, ne poti contacta la fel ca pana acum - prin chat in sectiunea Contact din aplicatia Orange Money, sau prin prin apel la unul din numerele: 300 (valabil din reteaua Orange), sau 0374300300 (valabil din orice rețea).

Afla informatii suplimentare si raspunsuri la cele mai intalnite intrebari despre transfer aici.


Cu prietenie,
Echipa Orange Money"

Client Orange
84 Răspunsuri 84

Banuiesc ca acelea vor trebui si ele redirectionate cumva (fie in batch, fie manual) catre noile IBAN-uri. Altfel...o sa ramana "in pom".

Client Orange

Teoretic, daca s-au facut transferuri anterior modificarii IBAN (adica facute cu o zi inainte de schimbare, dar fara a ajunge in cont in ziua respectiva), ar trebui respinse intrucat IBAN-ul respectiv nu mai exista. Nu mi-a dat prin gand sa fac un test privind aspectul asta (sa fac seara un transfer pe contulcu codificatie OM si sa vad ce se intampla in momentul schimbarii contului cu codificatie Alpha).

RafaHelper
#StarMember

Nu așa funcționează in sistemul bancar atunci cand se face schimbarea de IBAN, exista o perioada(nu cunosc durata in zile) după migrare cand poți primi rambursări folosind si vechiul IBAN tocmai pentru a facilita schimbarea. 

Aha..deci merg in paralel o perioada. 

Client Orange

pathrone
Junior

După cum am înțeles, nimeni nu dorește încă să repare Google Pay?

:)) nici la mine nu s-a reparat. Si nici nu m-a sunat nimeni. Inca.

Am zis ca te tin la curent cu evolutia situatiei. Si asa am sa fac. Doar ca momentan nu am niciun fel de noutati.

Sunt destul de sigur ca problema e mai mare decat noi doi. Sunt sigur ca afecteaza mai multe persoane. Momentan, singura recomandare e sa nu stergi cardul din Wallet. Insa daca e card nou…nu prea ai ce face. 

Client Orange

Jay
Campion certificat

Din ce am observat a fost o perioada mai lunga pana au apărut procesate platile la pos sau pe net, fata de transferuri care s-au procesat in cateva ore, insa acum cea mai veche plata neprocesata inca este din 17.. deci pe partea asta este ok.. despre card nu stiu ce sa spun încă..  am vazut ca apare în continuare in google pay, doar ca nu am apucat sa fac plăti cu telefonul și nu pot sa ma pronunț..  

 

Atata timp cat e adaugat deja…ar trebui sa mearga. 🙂 Problema apare in momentul in care il stergi si vrei sa-l readaugi. Cei de la OM m-au intrebat daca in cursul procesului de inrolare a cardului in Google Wallet/Apple Wallet (e aceeasi problema si pe Android si pe iOS), am primit un cod OTP. Le-am spus ca nu. Dar asta ma face sa cred ca ar trebui sa se primeasca un astfel de cod. Eu nu l-am primit, si nu-mi amintesc sa se fi primit vreodata cu cardurile OM. La ING, da, se primeste. Dar la OM nu-mi amintesc sa fi primit vreodata. Deci e posibil ca asta sa fie si problema.

Client Orange

Jay
Campion certificat

Am citit printre rânduri mail-ul primit ieri.. am vazut ca spune de acest cod, insa și de faptul că pentru aplicație va fi nevoie de un cod de 6 cifre în loc de 4.. altceva nu-mi amintesc acum.. dar, cred ca sunt chestii generale mai degrabă, prin aceste 2 chestii mie mi-au lasat impresia ca ei nu stiu tot despre aplicatia OM.. în sensul ca eu am pin de 6 cifre nu de 4 și n-am primit niciodată cod pentru ca apare în aplicație notificare sa validez plata.. cel putin cu asta am rămas în minte.. n-am fost foarte atenta, sper ca am reținut corect.. 😁

Da, codul e de 6 cifre la OM si nu e necesar la plati. Cred ca inca se lucreaza la unele lucruri si nu e foarte clar tot sistemul.

Client Orange

pathrone
Junior

Am încercat să fac așa cum ați spus, dar ca rezultat văd o eroare: „contactați banca emitentă”

Cu cardul deja prezent pe contul de Google nu merge adaugat direct din Wallet? Daca nu…atunci nu stiu ce sa zic. La mine merge asa. Dar cel mai probabil nu avem acelasi telefon. 

Client Orange

Am încercat, după condițiile această eroare apare deja (

Atunci e posibil sa fie o problema specifica in cazul tau. Ia legatura cu un consultant Orange Money, sunand la numarul 300, ramura 2. 

Client Orange

Salut,

Poti sa mai incerci o data adaugarea din Orange Money? La mine acum merge si adaugarea din aplicatie.

Client Orange