la 01-05-2024 09:22 AM - editat ultima oară la 10-05-2024 10:55 AM de DanielaH
Acum 3 zile m-am trezit cu un mesaj de la Apple Pay cum ca cardul meu nu mai poate fi folosit! Inițial am crezut ca e o problema de conexiune însă chiar nu l-am mai putut folosi și era blocat de orange money! După 4 -5 ore de descărcat bateria la telefon cu robotul și melodia de așteptare mi-a răspuns cineva care nu m-a lămurit și a spus să aștept 5 zile ca voi fi contactat de cineva . Folosesc de ani buni acest card și nu mi s-a întâmpla niciodată așa ceva . Am citit condițiile în care Orange îmi poate bloca fără preaviz contul cu intreaga suma și am constat ca singura explicație este ca sunt suspectat de spălare de bani sau finanțare terorism ! Nu am absolut nici o informație , OM nu mi-a trimis nici un mesaj de informare . Mă pregătesc să merg la Servicul de protecție a consumatorului să depun o cerere și apoi diicot pentru autodenunț ! Voi ce părere aveți , ați pățit așa ceva ?
la 10-05-2024 10:30 AM
După multe încercări și chin și jale în discuții interminabile pe e-mail am mers în OS și surpriza : am sunat la relații cu clienții și mi-au răspuns din prima secundă. Nu știu dacă faptul ca eram în shop a influențat acest lucru însă am reușit să discut cu cineva! Astfel am reușit deblocarea temporară a contului , asistat de operator am transferat toți banii într-un cont BT pe care îl deschisesem cu câteva ore înainte cu BTPay. Am avut voie doar la un singur transfer după care contul a fost închis permanent! Deci practic cam asta a fost cu Orange Money la mine!
Am fost mulțumit de serviciu pe toți acești ani , alimentarea de pe orice card a fost absolut singurul criteriu pentru care am ales acest cont fiindcă erau nenumărate alte conturi de moneda electronică
la 10-05-2024 10:52 AM
Se pare ca au optimizat, s-a blocat de tot contul. 🙂
la 09-05-2024 08:45 AM
Această “încălcare” am înțeles ca duce la închiderea permanentă a contului , practic rămân fără OM . Acum încerc să deschid un cont la BT prin BTPay să pot transfera banii în noul cont . Din ce văd ,la fel ca la OM, BTPay au aceeași reclamă - alimentezi contul cu orice card de la altă bancă - Probabil va fi nevoie să schimbe asta fiindcă eu așa am fost dus în eroare și din această cauză am ajuns în această situație
la 09-05-2024 09:22 AM
Alimentezi cu orice card, dar nu cu al oricui. E vorba de siguranța contului folosit. Daca tu ai hakuit cardul cuiva? Băncile au bubele lor, multe și mari, dar în cazul asta le înțeleg.
la 09-05-2024 10:46 AM
Ehmmm… puțin probabil să ai acces și la contul din aplicație să aprobi facial sau cu amprenta o tranzacție e alimentare ! Dar na , ce să zic !
la 09-05-2024 12:58 PM
Eu îmi alimentam contul Orange money cu 2 carduri ale mele pe numele meu și tot mi-au blocat contul de 3 ori pana acuma și mereu le-am trimis poza cu cele 2 carduri de pe care alimentez.
O sa închid definitv contul Orange money ca e jale
la 10-05-2024 10:30 AM
După multe încercări și chin și jale în discuții interminabile pe e-mail am mers în OS și surpriza : am sunat la relații cu clienții și mi-au răspuns din prima secundă. Nu știu dacă faptul ca eram în shop a influențat acest lucru însă am reușit să discut cu cineva! Astfel am reușit deblocarea temporară a contului , asistat de operator am transferat toți banii într-un cont BT pe care îl deschisesem cu câteva ore înainte cu BTPay. Am avut voie doar la un singur transfer după care contul a fost închis permanent! Deci practic cam asta a fost cu Orange Money la mine!
Am fost mulțumit de serviciu pe toți acești ani , alimentarea de pe orice card a fost absolut singurul criteriu pentru care am ales acest cont fiindcă erau nenumărate alte conturi de moneda electronică
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor