anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Exista posibilitatea de a bloca un comerciant / o tranzactie in contul Orange Money dar fara a bloca cardul?

mrsalexander
Explorator
Am incercat sa fac un abonament la serviciul de traduceri Deepl, cu posibilitatatea de a beneficia de o perioada de proba - deoarece nu sunt sigura ca este ceea ce imi trebuie. Dupa ce am introdus datele cardului Orange mi s-a cerut sa confirm prin deschiderea aplicatiei Orange, unde apare cardul debitat cu suma de 0.00 USD.
Apoi s-a afisat un mesaj ca nu pot beneficia de cele 30 zile de proba deoarece am mai avut un cont deschis la ei - ceea ce NU e adevarat - si ca mi se va factura direct suma de 171 USD?!
Am incercat sa anulez abonarea, dar nu sunt sigura ca am reusit.
NU doresc sa platesc 171 USD fara sa testez aplicatia inainte, deoarece imi e necesara pentru job si vreau sa stiu exact daca e utila sau nu.
Cum pot bloca orice tranzactie doar catre comerciantul Deepl, dar FARA a bloca cardul Orange?
Multumesc pentru ajutor!
1 Soluţie acceptată‚

Viocat
Senior certificat
Salut mralexander. Da, poti bloca temporare tranzactiile online pe cardul om din aplicatie astfel: intri in aplicatie, din meniu (cele 3 liniute stanga sus) alegi cardurile mele, alegi cardul declarat la Deepl(daca ai si card de credit, altfel implicit este cardul de debit), alegi Setari tranzactii si limite, la Plati internet fie dezactivezi cu totul aceste plati muti bulina portocalie spre stanga fie setezi o limita sub contravaloarea 170 usd prin apasarea pe modifica limite si introduci o valoare maxima pe zi 600 ron. La aceste modificari poti reveni oricand tot din aplicatie. Sper sa rezolvi problema cat mai curand! P.s In mod normal ar trebui sa existe pe siteul respectiv si un buton de dezabonare.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Viocat
Senior certificat
Salut mralexander. Da, poti bloca temporare tranzactiile online pe cardul om din aplicatie astfel: intri in aplicatie, din meniu (cele 3 liniute stanga sus) alegi cardurile mele, alegi cardul declarat la Deepl(daca ai si card de credit, altfel implicit este cardul de debit), alegi Setari tranzactii si limite, la Plati internet fie dezactivezi cu totul aceste plati muti bulina portocalie spre stanga fie setezi o limita sub contravaloarea 170 usd prin apasarea pe modifica limite si introduci o valoare maxima pe zi 600 ron. La aceste modificari poti reveni oricand tot din aplicatie. Sper sa rezolvi problema cat mai curand! P.s In mod normal ar trebui sa existe pe siteul respectiv si un buton de dezabonare.

mrsalexander
Explorator
Multumesc mult pentru raspuns, voi incerca sa procedez asa.

Razvan
Campion certificat
Recomandarea mea este să închizi cardul și să deschizi altul, deoarece oricând poate fi debitat. Intri în aplicația Orange Money și îl declari pierdut și ți se va trimite un alt card prin curier.

arsradu
Specialist certificat
Tranzactia de 0 lei e una de verificare a contului, si e ceruta de VISA, din care stiu eu. E normal. Ce se intampla pe partea Deepl nu mi-e foarte clar. Dar daca ai trial, ar trebui sa-ti dea trial. Chiar daca introduci datele de card, nu ar trebui sa te taxeze suma respectiva pe loc. Ma rog...nu am incercat serviciul. Nu stiu ce sa zic. Dar asa ar trebui sa functioneze. Ma bucur ca ai rezolvat.

mrsalexander
Explorator
Initial Deepl a spus ca imi acorda 30 de zile perioada de proba (trial). Dupa ce am introdus datele cardului, m-a anuntat ca "am mai deschis un cont la ei cu acelasi email", nu mai am dreptul la trial, si se vor incasa direct cei 171 USD. Eu nu am deschis nici un alt cont la ei, e prima data cand folosesc Deepl, nimeni altcineva nu are acces la laptopul/datele mele. Parerea mea sincera e ca este un scam din partea companiei, care iti ofera perioada de proba fake pana introduci datele cardului, si apoi te taxeaza instant. Oricum am modificat limitele de plata ale cardului, sper sa nu am probleme. Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns, informatiile au fost deosebit de utile!

arsradu
Specialist certificat
Am inteles acum... Ciudat. Adica, mecanismul functioneaza ok. Nu trebuie sa-ti mai dea trial daca ti-au dat deja o data. Dar daca nu ti-au dat, si iti cer bani direct...aia e intr-adevar o problema. Poti incerca cu alta adresa de mail, ca idee... Dar, cum ziceai si tu, se poate ca asta sa fie strategia companiei, astfel incat sa te "convinga" sa sari peste perioada de incercare. Nu stiu. Cum am zis, nu am testat serviciul, nu pot sa confirm problema asta ca fiind una generala. Se poate sa fie si un bug. Adica, chiar client nou fiind, sa te vada ca si client existent, si sa nu-ti mai dea voie la perioada de proba. Nu stiu. Zic si eu. Se poate intampla. :) Oricum, bine ca ai rezolvat. Suntem aici daca mai ai intrebari sau putem sa-ti fim de folos in vreun fel.