anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Blocare temporară cont OM

Mădălin
Cunoscător certificat

Acum 3 zile m-am trezit cu un mesaj de la Apple Pay cum ca cardul meu nu mai poate fi folosit! Inițial am crezut ca e o problema de conexiune însă chiar nu l-am mai putut folosi și era blocat de orange money! După 4 -5 ore de descărcat bateria la telefon cu robotul și melodia de așteptare mi-a răspuns cineva care nu m-a lămurit și a spus să aștept 5 zile ca voi fi contactat de cineva . Folosesc de ani buni acest card și nu mi s-a întâmpla niciodată așa ceva . Am citit condițiile în care Orange îmi poate bloca fără preaviz contul cu intreaga suma și am constat ca singura explicație este ca sunt suspectat de spălare de bani sau finanțare terorism ! Nu am absolut nici o informație , OM nu mi-a trimis nici un mesaj de informare . Mă pregătesc să merg la Servicul de protecție a consumatorului să depun o cerere și apoi diicot pentru autodenunț ! Voi ce părere aveți , ați pățit așa ceva ?

1 Soluţie acceptată‚

Mădălin
Cunoscător certificat

După multe încercări și chin și jale în discuții interminabile pe e-mail am mers în OS și surpriza : am sunat la relații cu clienții și mi-au răspuns din prima secundă. Nu știu dacă faptul ca eram în shop a influențat acest lucru însă am reușit să discut cu cineva! Astfel am reușit deblocarea temporară a contului , asistat de operator am transferat toți banii într-un cont BT pe care îl deschisesem cu câteva ore înainte cu BTPay. Am avut voie doar la un singur transfer după care contul a fost închis permanent! Deci  practic cam asta a fost cu Orange Money la mine! 
Am fost mulțumit de serviciu pe toți acești ani , alimentarea de pe orice card a fost absolut singurul criteriu pentru care am ales acest cont  fiindcă erau nenumărate alte conturi de moneda electronică 

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

RafaHelper
#StarMember

Salut @Mădălin

Daca tu insiști sa te autodenunți noi nu te putem retine 😁

In alta ordine de idei, nu am pățit si nu am auzit de astfel de cazuri. Așteaptă sa vezi ce răspuns primești de la Orange Money.

Cardul fizic il poți folosi? Poate doar trebuie sa adaugi din nou cardul in Wallet Apple, ai încercat asta?

Mădălin
Cunoscător certificat

Nu merge nimic , cardul este blocat și fondurile nu sunt vizibile ! După cum am spus și am înțeles din termeni și condiții bănuiesc ca l-au blocat pentru suspiciunea de spălare de bani sau pentru finanțarea activităților teroriste fiindcă nu am putut lua decât prin eliminare acele criterii după care se poate face blocarea fondurilor fără explicație ulterioară 

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Probabil ai făcut o achiziție sau prea multe in scurt timp care au alertat sistemul. Ai cumpărat mult de pe site-urile chinezești în ultimă vreme sau ai depășit cu mult suma obișnuită consumată într-o lună?

Mădălin
Cunoscător certificat

Și înainte făceam același lucru , jucăm foarte mult la jocuri de noroc , făceam depuneri și plăți , nu cumpărăm online nimic. Blocarea temporară a activelor fără a fi informat imediat ulterior nu se poate face decât în câteva circumstanțe și toate sunt legate de antifrauda , terorist, spălare de bani , în rest am citit ca ești informat înainte de blocare pentru chestii ce țin de securitatea personală a contului

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

S-ar putea că de la gambling să fie problema, acum că s a dat legea cu agențiile cu jocuri de noroc, care nu mai pot funcționa în localitățile mici. Poate că și online s a pus o stavilă. Depui și retragi des sume? Și asta ar putea fi o alarmă pt sistem.

Mădălin
Cunoscător certificat

Totuși nu am mai jucat de vreo luna

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Atunci e cazul sa te reapuci de jucat. 🙂 Glumesc!!!

Atunci, nu știu care e cauza. Daca nici cei de la banca nu știu motivul, atunci nu ai ce face decât să aștepți. Vezi că OM nu mai ține de Orange, ci de Alpha Bank.

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Numai cei de la OM îți pot spune exact ce s-a întâmplat, noi neputând decât să ne dăm cu presupusul aici.

Sper să se rezolve cât mai repede posibil!

Succes!

Mădălin
Cunoscător certificat

Abia azi am primit un răspuns de la OM iar blocarea conturilor este datorată metodei alese de alimentare a contului orange money și anume alimentarea de pe un card care nu îmi aparține . Alimentarea de pe carduri ce nu îmi aparțin o fac de multă vreme , încălcând astfel termenii de utilizare 2.1.7 dar abia săptămâna trecută au luat măsuri de blocare deși o puteau face acum 2 sau 3 ani când am început cu această metodă . În fine , voi mai aștepta ceva timp să îmi pot recupera suma din cont blocată (destul de mare zic eu) , momentan “socializez cu om “ cu cate un mesaj pe zi din cauza lor iar discuția decurge cam așa - bună , aș dori deblocarea temporară a contului implicat în sesizarea 2221xxx pentru transferarea sumei blocate începând cu data de … până la atingerea scopului .OM :- vrem să vă identificam , am dori un număr de verificare , a doua zi:- cum vă numiți …

MCostel
Junior entuziast

Buna,

Măcar este și o parte buna, acum știi motivul blocării și știi ce ai de făcut pe viitor.

Eu am primit răspunsuri gen "e confidențial", fapt pentru care nu poți lua masuri pentru a rezolva problema.

Sa sperăm că situația se va rezolva și pe viitor serviciul clienți se va îmbunătăți.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Probabil că atâta timp cât OM era la Orange, condițiile erau mai relaxate. Trecând la o instituție bancară, regulile sunt mai stricte.  Băncile au un regulament dur legat de spălarea de bani. Și când faci un contract pt banii tai, pt un cont curent, ai in contract stipulate niste reguli legate de spălarea de bani și o sa vezi că ești anunțat că date despre banii tai și contul tău vor fi transmise către serviciul antifrauda din SUA. De ce in America și nu unui organism european, asta e alta poveste. Așa că , ori îți alimentezi contul cu un card care să-ți aparțină, ori găsești un organism non bancar mai puțin strict.

@Mădălin cate carduri care nu iți aparțin ai folosit?

Mădălin
Cunoscător certificat

De când am contul am folosit peste 20 carduri ce nu îmi aparțin însă problema a fost pusă pe ultimile 3 alimentări  din luna a 4a anul acesta! Eu aveam salvate peste 25 de carduri cu nume în contul meu însă se pare ca OM nu știau de ele! 
după cum spuneam , logica mea din reclama lor e ca “ alimentezi cu orice card de la alta banca “ e strict ceea ce scrie și nu lasă loc de alte reglementări, interpretări. In alta ordine de idei chiar dacă au adăugat articolul 2.1.7 ar fi trebuit să optimizeze aplicația astfel încât să nu se permită astfel de alimentări . 

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

20 de carduri si niciunul al tau??? Normal ca sistemul a sesizat ca poate fi o problema. Ti-am mai zis, o institutie bancara e mult mai stricta decat una non-bancara, iar “alimentezi cu orice card de la alta banca“ nu inseamna "cardul oricui, niciunul pe numele meu".