anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare gresita pe Orange Communications

BogdanG1
Junior

Hello!

1. Sunt client Orange de cand se numea Dialog

2. Am facut o cerere de portare online pentru alt nr de tel (fi-miu) sa il aduc la Orange sa administrez ambele numere din contul meu.

Fara sa fiu constient ca sunt 2 firme Orange (greseala mea) portarea s-a facut pe Orange Communications.

Cer insistent de cand am realizat asta, ca noul nr de tel sa fie portat in Orange Romania, numai ca vorbesc cu peretii. Ultima sugestie a unui operator a fost sa scriu la sugestii/reclamatii, numai ca nu respunde absolut nimeni.

Ce ar fi de facut? Nu ma las pagubas pana nu rezolv problema

Multumesc.

25 Răspunsuri 25

Buna ziua,

Am fost contactat de colegi și cererea mea a fost soluționată.

Din păcate nu a fost posibil sa rămân în rețeaua Orange cu eSIM.

Multumesc,

Stefan

Salut, @Stefanvb !

Ne poți ajuta cu mai multe detalii? De ce nu s-a putut activa eSIM pentru abonamentul Orange? 

Buna,

Pentru ca portarea a fost făcută în OROC și eSIM nu este disponibil - doar în ORO .

 

Aveam impresia ca ideea e de a trece in ORO... nu? In ce fel a fost solutionata problema? :))

Client Orange

Asta mi-am dorit de la început sa mă postez din Telekom în ORO și am ajuns în OROC .

După discuția cu ei nu se poate trece în ORO cu același pachet de beneficii și soluția a fost renunțarea la contract . Nu pot sa înțeleg care sunt procedurile în loc de trecerea în ORO cu 7.5 euro ( Smart Plus 15 redus 50% ) și eSIM după ce am făcut cerere de portare la alt operator mi-au oferit încă 50% reduce tot în OROC fără eSIM..

.... OROC este fostul Telekom Fix. Deci...practic nu ai plecat niciunde.

Nu se poate trece cu acelasi pachet de servicii, pentru ca cele doua sunt inca institutii diferite. Dar sunt destul de sigur ca se putea gasi un pachet similar la ORO, ceea ce ti-ar fi adus si eSIM.

Client Orange

Bună! M-ai putea ajuta și pe mine, te rog? Aș dori primirea unei oferte pentru portarea în Orange România.

Si eu am o problema asemanatoare. Am vrut sa ma portez in Orange, am completat pe siteul orange.ro un formular cu nr de telefon si am fost contactat de un reprezentant vanzari Orange (probabil OROC, nici nu stiam ca exista). Am vrut un abonament cu Number Share inclus si mi-a fost prezentat cel de 25$. Am acceptat si acum ce sa vezi ... nu este disponibil. Zeci de minute pierdute la telefon cu robotii, diversi operatori care ma indrumau sa sun de fiecare data la alt numar de telefon, ultimul mi-a spus sa merg in Orange Shop si sa solicit mutarea. Acolo imi spun ca nu este posibila mutarea .. ca m-ai intai sa solicit la OROC sa trec pe prepay si apoi ei imi pot face abonament ORO. Sun din nou la OROC, mi se spune ca ei nu au cartele prepay ...doar abonamente. Ce sa mai inteleg? 
Am facut o reclamatie/sesizare si am solicitat sa fie reascultata convorbirea telefonica, din care se poate observa usor ca am intrebat de mai multe ori de serviciul Number Share, si am fost mintit si inselat ca da, va fi inclusa in abonament. Am si platit un depozit de 200lei la portare, pe care nu a stiu sa imi explice ce reprezinta...nici acum nu stiu ce este dar am zis ok, platesc.

Aveti vreun sfat? Mai pot face ceva? 

Salutare! Cum ai reușit să rezolvi? Mulțumesc!

BogdanG1
Junior

Salut!

Dupa ce am postat aici, am fost contactat (tot aici dar in privat) de catre cineva care lucreaza la Orange si asa am rezolvat. Am primit ce-i drept o oferta cu o treapta mai jos, dar am fost de acord. Mergi la un magazin Orange store, explica problema si cere portarea in Orange Romania.

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai aici toate mijloacele de contact. Ia legatura cu un consultant (poti folosi nr 300/0374300300 din orice retea, chat-ul djingo sau email la serviciul.clienti@orange.ro) si ceri sa fii contactat pentru o oferta. 

Client Orange