anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare gresita pe Orange Communications

BogdanG1
Junior

Hello!

1. Sunt client Orange de cand se numea Dialog

2. Am facut o cerere de portare online pentru alt nr de tel (fi-miu) sa il aduc la Orange sa administrez ambele numere din contul meu.

Fara sa fiu constient ca sunt 2 firme Orange (greseala mea) portarea s-a facut pe Orange Communications.

Cer insistent de cand am realizat asta, ca noul nr de tel sa fie portat in Orange Romania, numai ca vorbesc cu peretii. Ultima sugestie a unui operator a fost sa scriu la sugestii/reclamatii, numai ca nu respunde absolut nimeni.

Ce ar fi de facut? Nu ma las pagubas pana nu rezolv problema

Multumesc.

25 Răspunsuri 25

arsradu
#StarMember

Salut,

Portarea s-a facut pe abonament sau prepay? Intreb pentru ca la abonamente, ca de obicei, lucrurile se complica (inca un motiv pentru care nu recomand abonamentele in general).

Daca, in schimb, vorbim de un prepay, faci un drum intr-un Orange Shop, si ceri portarea de la OROC (Orange Romania Communications aka fostul Telekom Fix) la ORO (Orange Romania SA).

Client Orange

Salut!

Pe abonament.

Cand s-a facut abonamentul? Si cum s-a facut? In shop sau online? 

Ideea e ca, pentru shop, ai 24 de ore (in acelasi shop), pentru reziliere (sau portare in cazul asta), pentru online, ai 14 zile.

De reziliat, se poate rezilia oricum. Nu te tine nimeni cu forta 24 de luni sau cat ai perioada minima contractuala. Problema e ca, in functie de oferta pe care ai primit-o, s-ar putea sa trebuiasca sa platesti niste despagubiri pentru perioada in care ai fost abonat.

Client Orange

Cererea am facut-o online la sfarsitul lunii martie. Pe la inceputul lui aprilie portarea a fost finalizata, numai ca in Orange Comm.

Mi s-a explicat ca e posibil sa apara o cheltuiala si am fost de acord cu ea daca va fi o suma decenta. Sunt nervos pentru ca nu sunt contactat si nu vorbeste nimeni cu mine. De fiecare data sunt nevoit sa explic cum am ajuns in situatia asta, mi se zice ca voi fi contactat si aici moare totul. O singura data m-a sunat un consilier care a promis ca ma suna rapid sa-mi comunice cum se rezolva problema. Nu a revenit, evident...

Din pacate, lucrul asta se intampla foarte des... 😞

Tot ce pot sa-ti propun, ca si client, este sa mergi intr-un Orange Shop si sa faci o cerere de portare. De data asta catre Orange Romania SA.

Suma, atata timp cat vorbim de 1-2 luni nu ar trebui sa fie foarte mare. Dar daca apar probleme, te asteptam cu mai multe detalii in Comunitate!

Mare atentie sa nu te trezesti cu abonamente in plus. Deci, daca ai chestii de semnat, ia-ti un pic de timp si citeste cu atentie inainte sa semnezi.

Client Orange

Multumesc arsradu petru raspunsuri. O sa incerc si varianta asta.

Cu drag! Suntem aici daca e ceva. Pentru orice intrebari/confirmari/probleme, suntem aici si incercam (pe cat posibil) sa te ajutam. Am un feeling ca n-o sa ramana situatia asa. Cred ca se va rezolva. 🙂 

Client Orange

Salut!

Problema rezolvata in sfarsit! Numarul este portat in ORO, acolo unde l-am dorit de la inceput!

Super! Ma bucur mult ca s-a rezolvat. 🙂

Te asteptam si cu alta ocazie si cu vesti bune, in Comunitate!

Client Orange

Salut, cum ai reusit sa rezolvi? Sunt in aceeasi situatie.

Salut!

Dupa ce am postat aici, am fost contactat (tot aici dar in privat) de catre cineva care lucreaza la Orange si asa am rezolvat. Am primit ce-i drept o oferta cu o treapta mai jos, dar am fost de acord. Mergi la un magazin Orange store, explica problema si cere portarea in Orange Romania.

Salut, @Stefanvb88 ! Poți să ne oferi mai multe detalii referitoare la situația ta? Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Către ce operator ai vrut să îți portezi numărul de telefon?

Buna,

Am cerut portare in Orange din Telekom cu mentiunea de a avea eSIM.

Mi s-a comunicat ca trecerea pe eSIM va fi facuta dupa ce numarul va fi portat in Orange.

Portarea a fost facuta insa in Orange Romania Communications si optiunea de eSIM nu este valabila in OROC - am aflat asta in Orange Shop cand am mers sa activez eSIM.

Cum se poate rezolva situatia?

Multumesc, 

Stefan

Salut, @Stefanvb88

Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Colegii au verificat contul și urmează să te contacteze pentru soluționare.

Te așteptăm cu feedback în comunitate.