anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mesajele de pe numar Telekom ajung de pe numarul temporar

Robert111
Explorator entuziast

Salutare! Am o întrebare și într-adevăr ,este înafara subiectului Orange ,dar vreau sa vă întreb , Telekom Romania are comunitate ca și Orange? Deoarece am o problema.

Eu am 2 abonamente ,unul la Telekom și unul la Orange ,cel la Orange este proaspăt făcut. In 27 februarie ,anul acesta ,s-a finalizat portarea de la Digi la Telekom și totul a decurs bine până când am trimis un mesaj pe un alt număr ,de pe nr. Meu de Telekom ,și am văzut că pe celălalt telefon ,mesajul a fost primit de pe nr. Temporar ,dinainte de portare ,iar daca persoana cealaltă îmi trimite mie un mesaj ,eu primesc mesajul ,dar daca ii trimit înapoi mesaj ,primește mesajul de pe Nr. Temporar .Acuma am peste 5 luni de când m-am portat deci nu îmi dau seama care ar putea fi problema ,deoarece numai la mesaje face așa ,la apeluri totul decurge ok.

1 Soluţie acceptată‚

Robert111
Explorator entuziast

Am pus telefonul pe mod avion ,am resetat setările SMS și mms ,am dat o repornire telefonului și după asta problema a fost rezolvată

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

dragosbrm
Cunoscător

Salut! De ce nu ai luat legătura cu persoana care ți-a făcut abonamentul! Așa am pățiț și eu. Dar la mine s-a rezolvat imediat ce am anunțat. Poți lua legătura cu operatorii Orange prin următoarele mijloace, și să le spui ce ai pățit: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187?srsltid=AfmBOorvHYoo20fE5kZwMY...

Așteptăm răspuns cu ce ai rezolvat! O zi bună!

 

Robert111
Explorator entuziast

Am reușit să rezolv problema ,acum totul merge ok ,mulțumesc frumos pentru ajutor!

Salut,

Ne poți spune și nouă cum ai reușit să rezolvi problema.

Robert111
Explorator entuziast

Am pus telefonul pe mod avion ,am resetat setările SMS și mms ,am dat o repornire telefonului și după asta problema a fost rezolvată

MihaiC99
Campion

Salut,

Probabil a rămas ceva agățat în procesul de portare. Cel mai ușor ar fi sa contactezi serviciul clienți Telekom si sa le explici situația/problema întâmpinată.

https://mobile.telekom.ro/formular-contact/