la 11-03-2025 06:18 PM - editat ultima oară la 13-03-2025 09:34 AM de DanielaH
Bună seara!
Cum ar trebui sa procedez sau ce aș putea face dacă timp de 4 luni am întreruperi constante și foarte dese la internetul fix (din minut in minut) ? Au fost și tehnicieni la domiciliu, s-a verificat rețeaua s-a schimbat routerul și problema persistă
11-03-2025 07:32 PM - editat 12-03-2025 05:59 AM
Salutare!
Alte sesizări, în care să specifici că nu s-a rezolvat problema. Trebuie să insiști, poate se rezolvă până la urmă. Am avut și eu o problemă cu viteza la netul de 2300 Mbps, iar după multe insistențe am reușit să rezolv problema respectivă.
Baftă!
la 13-03-2025 12:14 AM
Eu ca și client e de datoria mea să insist pentru o problemă care nu ține de mine ?
la 11-03-2025 08:35 PM
Buna seara,
Ar trebui sa faci o sesizare in scris prin formularul de contact și să explici situația exacta (4 luni de funcționare defectuoasă a serviciilor /sesizării închise fara rezolvarea problemei).
https://www.orange.ro/contact/
Ar trebui să ceri și reduceri/compensări pentru funcționarea defectuoasă a serviciilor.
la 13-03-2025 12:16 AM
Bună seara
Am primit compensări. Târziu dar le-am primit
la 12-03-2025 01:16 AM
Salut. În ce localitate se întâmplă situația descrisă? Tehnicienii care au revenit nu au explicat o cauză a acestor întreruperi repetate? Te așteptăm să revii cu detalii. Numai bine.
la 13-03-2025 12:19 AM
Mi s-a rezolvat poblema a doua zi după publicarea acestui topic. Am fost sunat și s-a rezolvat foarte simplu și ușor. Dacă știam că asta trebuie sa fac o făceam acum 4 luni. O seară bună!
13-03-2025 12:29 AM - editat 13-03-2025 12:31 AM
Salut,
Mă bucur că sa rezolvat!
Ne poți spune cum sa rezolvat.
Informațiile oferite de tine pot ajuta și alți clienți aflați în situația ta.
O seara frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor