Se mai intampla cuiva sa i se factureze servicii de care nu beneficiaza?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 01:24 PM - editat ultima oară la 16-01-2025 09:40 AM de MihaelaA
Buna ziua!i se mai intampla cuiva sa i se factureze servicii de care nu beneficiaza?:))) Mie da!De patru luni, dupa ce Orange a strans vechea linie din cupru, primesc facturi inclusiv pentru telefonie fixa si internet, desi acestea nu mai exista in toata zona aceasta!(Gresu-Vrancea, Romania (evident)!Lunar fac sesizari si solicitari de reziliere, ma suna inapoi pentru confirmare, dar facturile continua sa vina pe aceleasi servicii!Ba mai mult, la pachetele de televiziume, mai adauga si ei servicii dupa bunul plac, fara sa fi intrebat sau sa ceara acordul in prealabil!Companie mizerebila, cu oameni probabil de cea mai joasa pregatire!Semnal inexistent pe mobilAstazi am sesizat ANPC-ul!Urmeaza sa merg si mai departe!Verificati bine facturile, este multa inselatorie acolo!Cum e sa pltesti penalitati pentru facturi eronate, desi au fost si acelea achitate?:))))
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 01:32 PM
Salutare!
Sesizare privind rezilierea nu este acelasi lucru cu sesizare pentru servicii neprestate. Nu stiu cine te-a invatat sa faci asa sesizarile, dar nu sunt luate in calcul. Plus ca o factura contestata nu este purtatoare de penalitati pana la solutionarea contestatiei.
Totusi, ai numere de inregistrare pentru sesizarile facute? Nu de alta, dar incetarea contractului se face in 30 de zile, si pana la 4 luni (120 de zile) ceva nu se leaga.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-01-2025 06:30 PM
Inseamna ca nu ai citit bine miezul problemei!Ei(ORANGE) au strans vechea linie prin cupru, lasandu-ne fara internet ai telefonie fixa!Desi am facut cereri de reziliere (pt. ca asa am fost indrumati de catre serviciul suport clienti) daca ma intrebi pe mine...nu stiu de ce eu ca fost abonat ar trebuie sa fac asta, atata timp cat ei ne-au lasat fara serviciile respective!Cum se poate factura un serviciu inexistent?Noi am ramas doar cu televiziunea!Si da, s-au aplicat penalitati pe factura pe luna aceasta, pentru ca aceea precedenta, a fost achitata cu intarziere, deoarece ne-au amenintat ca ne suspenda serviciile, desi factura cuprindea si servicii ca internet si telefonie fixa!(ulterior corectata, dar dupa ce platisem deja!)Mai bine te-ai abtine!Consider ca am fost cat se poate de explicit!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-01-2025 07:11 PM
Și totuși greșești. Relaxează-te și mai încearcă o dată să faci firul poveștii să vezi unde a greșit Orange și unde ai greșit tu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-01-2025 01:40 PM - editat 14-01-2025 01:45 PM
Buna,
Solicitările de reziliere le-ai făcut prin formularul de contact (in scris)?
Ce servicii au fost adăugate după bunul plac?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-01-2025 03:07 PM
Salutare!
Depune cerere de reziliere din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj, prin completarea câmpurilor de acolo. Dacă trimiți așa cum ți-am spus, primești și numărul de sesizare și confirmarea primirii acesteia pe email.
În 30 de zile vei avea serviciile închise. Dacă nu ai făcut așa, e greu!
Baftă!