la 02-07-2023 11:40 AM
Buna ziua!
Am un tv Horizon. Cand pornesc tv-ul imi apare de cate doua ori acest mesaj enervant, "Reteaua Cii Plus nu este disponibila. Trebuie sa cautati reteaua actualizata" 😠. Programele sunt decodate toate dar nu vrea sa-mi dea reteaua operatorului. Cum pot rerzolva sau elimina acest mesaj. Imi aranjez eu programele cum vreau pana la urma. Acest card daca nu ma insel e de tip 1.3, exista si alt tip? Multumesc!
la 02-07-2023 05:17 PM
Daca mesajeele alea apar pt scurt timp si nu raman pe ecran, iar programele se vad fara probleme, ignora-le. Alt modul CI+ nu stiu sa existe. Daca ti se cere o actualizare si se poate face, da-i voie!
la 02-07-2023 11:58 AM
Dorel, ce tip de televiziune ai, pe fibra sau pe satelit? client ORO sau OROC (fost Telekom)?
Ai incercat sa setezi televizorul fara sa alegi un provider anume?
la 02-07-2023 01:29 PM
Am fibra de la OROC. La scanarea programelor, tv-ul nu are optiunea Orange. Oricum am dat scanare completa fara un operator anume. Cum am mai mentionat vad toate canalele dar ma deranjeaza rau aparitia acelor mesaje pe ecran. Deci exista o setare anume sau un alt tip de CI+?
la 02-07-2023 05:17 PM
Daca mesajeele alea apar pt scurt timp si nu raman pe ecran, iar programele se vad fara probleme, ignora-le. Alt modul CI+ nu stiu sa existe. Daca ti se cere o actualizare si se poate face, da-i voie!
la 03-07-2023 06:41 AM
Pai asta e enervand ca nu apar numai odata si raman pe ecran, e nevoie tot timpul de telecomanda. Am cautat eu manual actualizare, e la zi. Se pare ca acest CI nu este compatibil cu tv-ul meu. Am gasit undeva o lista de compatibilitati. Am ramas mirat cand am vazut doar cateva branduri si din acelea de vreo 2-3, nici nu am auzit. Curios.. Sunt obligat sa-mi iau Samsung, LG.. de astea. E o poilitica asta? Nu se gasesc niste baieti sa le faca compatibile cu orice tv?
la 03-07-2023 06:43 AM
Nu te lua după ce branduri vezi acolo. Eu am și tv-uri TCL ( pe fibră proprie Orange) și funcționează foarte bine.
la 02-07-2023 03:20 PM
Salutare!
L-ai scos și reintrodus? Am avut și eu, dar pe Samsung și Sony și nu au fost probleme!
Dacă nu reușești, sună la 0374300300, ramura 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Baftă!
la 03-07-2023 06:48 AM
Pai scos si reintrodus trebuie doar daca nu decodeaza posturile tv. Dupa cum am spus mai sus, functioneaza toate canalele. Ma enerveaza acel pop-up retea CI Plus indisponibila. Nu stiu cu ce m-ar putea ajuta cei de la Orange, doar sa-mi schimbe televizorul. 😁 Sau sa vina sa-mi schimbe CI-ul cu o cutie din aceea. Alta bataie de cap... Ar mai fi solutia sa reziliez si sa ma abonez la alta firma unde CI-urile merg pe orice tv fara astfel de "anunturi" enervante.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor