la 24-12-2022 09:28 AM
Bună ziua!De pe data de 23.12.2022,de la ora 15 am rămas fără cablu la internet.Specific ca am fost la Romtelecom.De când s-a trecut la Orange, serviciile sunt foarte proaste.Nu ai cu cine discuta,nici cu cine lua legătura.Am încercat toate modalitățile.Ce sa mai fac,cred ca am ramas fără cablu de sărbători.Voi rezilia contractul,nu se mai poate.
24-12-2022 10:20 AM - editat 24-12-2022 10:21 AM
Salut,
Nu mi-e foarte clar cum ai ramas fara cablu la internet. Dar daca nu vorbim de cablul fizic, solutia este apel la 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0). De mentionat ca azi fiind ajunul Craciunului, si weekend, e posibil sa fie mai greu sa iei legatura cu cineva. Dar poti incerca. Sper sa se rezolve cat mai repede.
la 24-12-2022 10:22 AM
Salutare!
Pentru deranjamente, poți suna la 300 sau 0374300300 și apoi 1-2-2. S-ar putea să te identifice Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Succes!
la 24-12-2022 02:28 PM
@user_18819336: Nu toate se rezolvă cu un apel, mai ales în această perioadă a anului, dar poate fi o lecție pentru a considera conexiunea ca fiind una de rezervă, alternativă, dar în nici un caz una principală. Un nou an poate aduce schimbări, deci analiză plăcută. BTW: Important este să ai întreruperi rare, viteză acoperitoare serviciilor de care ai nevoie și costuri convenabile. Ai maxim 4-5 soluții de analizat, deci nu e greu de ales. Succes.
la 28-12-2022 10:09 AM
@user_18819336, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor