anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare receiver satelit

_Adrian_
Junior

Buna ziua,

Am o situatie bizara cu unul din decodoarele pentru satelit (OROC, fost Telekom, fost Dolce). Pe scurt, am avut abonament DTH la alta adresa, cu 3 decodoare cumparate. M-am mutat, s-a facut reziliere la vechea adresa si contract nou la noua adresa.  Cu ocazia contractului nou, mi s-a dat cu chirie 0 un receiver in custodie (mic, nu ca ale mele) asa ca am activat doar doua din cele 3 receivere pe care le aveam cumparate.  Al treilea nu l-am mai activat, fiind vorba de un receiver PVR  mare si care se cam incalzea.

 Relativ recent am vrut totusi sa activez si al treilea receiver cumparat, pentru functia PVR. Stupoare, mi s-a raspuns ca nu se mai activeaza, invocandu-se niste pretexte fara legatura cu realitatea (celelalte doua receptoare din aceeasi generatie dar fara PVR, activate cand s-a facut contractul nou, le am bine mersi in functiune). Am tot sunat in call center etc fara succes. Oamenii din call center cu care am discutat nu par sa inteleaga ca nu e un receiver cumparat de pe net, e al meu, cumparat cu factura samd (desigur o mai am) de mine de la furnizorul acestor servicii (intre timp cumparat de Orange, dar aceeasi firma).

 Cum fac totusi sa iau legatura cu cineva mai sus plasat in ierarhie care sa-mi aprobe solicitarea? Ar fi penibil sa ajungem la ANPC cu asa ceva, sunt totusi abonat de nspe ani.  Nu am cum sa trec pe alte servicii TV (in zona sunt doar sarme de cupru pentru telefonie) si oricum am 3 decodoare cumparate din care 2 active pentru acest serviciu DTH.

 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu te sfătuiesc să le scrii pe îndelete, cu calm, să înțeleagă, din secțiunea Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Până la urmă, poate va înțelege cineva!

Baftă multă!

DanielaH
Moderator

Adrian, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

_Adrian_
Junior

Daniela, am luat legatura de mai multe ori, nu s-a rezolvat nimic.  De fiecare data mi s-a spus ca "nu se poate", "nu se mai activeaza", "nu puteti vorbi cu un supervizor" parca discutam cu boti nu cu oameni.  AM nevoie sa ajung cu speta asta la cineva de la comercial care sa aiba suficienta autoritate cat sa solicite activarea receiverului, intelegand ca e al meu, cumparat cu factura de la aceasta firma samd.


_Adrian_
Junior

Daniela, ma poti ajuta sa iau legatura cu cineva cu oarecare putere de decizie de la departamentul comercial al OROC? Altfel ma tem ca singura solutie pentru mine e la ANPC, totusi nu pot investi timp nelimitat in chestia asta...

Adrian, am întrebat și noi colegii de la Orange Romania Communications și ne-au răspuns că, din păcate, nu mai este posibilă activarea STB proprietate client dacă acesta s-a desfiintat deja de pe cont.

Mi-aș fi dorit să te pot ajuta cu un răspuns favorabil.

As avea rugamintea de a nu marca acest raspuns ca fiind o solutie, evident ca NU este o solutie, este raspunsul "standard" oferit de la realtiile cu clientii si din cauza caruia deschisesem topicul.

_Adrian_
Junior

Stiu ca asta este raspunsul pe care il dau ei, de-asta deschisesem topicul 🙂  Problema e ca din punctul de vedere al drepturilor consumatorului asta e o chestie pur si simplu ilegala, pentru ca receiverul e blocat in reteaua OROC.  Adica firma mi-a vandut mie un receiver pe care acum din motive numai de ei stiute refuza sa-l activeze, dar pe care eu nu-l pot folosi nici macar pentru a prinde canale FTA.

 De-asta spun ca as avea nevoie sa fiu pus in legatura cu cineva care sa inteleaga acest caz particular (receiver cumparat chiar de abonatul in cauza, care are  in continuare abonament in reteaua OROC). Pur si simplu nu pot sa cred ca ar decide cineva in cunostinta de cauza sa ia firma amenda de la ANPC in loc sa activeze un receiver, chiar daca asta presupune o derogare samd.

Daniel_Vulpe
Începător

Trec prin aceeasi situatie, mie mi-au spus ca nici nu mai apare in baza lor de date asa ca nu il pot activa , e bizar ca un receiver scump cumpărat de la ei nu mai poate fi folosit..... Nu pot scrie aici tot ce as vrea pt ca imi vor sterge contul ;]

Probabil singura solutie va fi sa ne adunam mai multi clienti aflati in aceeasi situatie (receivere cumparate cu factura de la vechea firma samd) si sa facem o plangere la ANPC. Pe cei de la OROC nu pare sa-i intereseze nimic altceva, din pacate...