la 18-12-2022 09:53 AM - editat ultima oară la 19-12-2022 08:42 AM de DanielaH
Sunt abonat OROC , migrat din Telekom pe Orange , am trecut de curând la un abonament cu internet 5G .Nu a funcționat niciodată 5G pe acest sim . Cu sim de Orange România funcționează fără probleme . Am tichet deschis , nu a rezolvat nimeni nimic până acum . Care ar fi soluția ? Ultimul răspuns de la tehnic e ca trebuie să funcționeze , ca este activat 5G.
18-12-2022 11:05 AM - editat 18-12-2022 01:01 PM
Salutare!
Ai abonament cu acces la 5g? Că altfel discutăm de pomană.Cele mai mici abonamente sunt Smart 15, cu reducere de 50 la sută, adică de 7,5 euro, dar luat online. Așa este și cel de 10, redus la doar 8, dar cu 60 GB net, deci nu este net nelimitat. Mă mir că nu ți-a spus nimeni de la ei până acum treaba aceasta!
Cum să ai acces la 5g pe abonamente 4g? Sau OROC nu dă acces la 5g ( eventual dacă ai tot SIM al fostului Telekom)!
Lista cu abonamente Orange este aici:
https://www.orange.ro/abonamente/
Oricum, problema pare să fie tot în sistemele lor, dacă ai îndeplinit toate cerințele și tot nu vrea!
Baftă!
18-12-2022 12:47 PM - editat 18-12-2022 12:48 PM
Da, doar că nu suntem de la Orange, ci doar clienți, ca și tine. Repet, eu cred că e o problemă din sistemul lor. Și dacă nu o pot rezolva, să te mute de la OROC, la ORO! Nu știu dacă se poate, dar dacă altceva nu se poate...
la 18-12-2022 12:51 PM
Asta cred și eu , o bifă undeva într-o aplicație ....
18-12-2022 12:53 PM - editat 18-12-2022 01:02 PM
E clar o problemă de la ei, pentru că ar trebui să ai acces la 5g! Poate fac ceva între timp, dar cere și mutarea pe ORO!
Baftă!
la 10-12-2023 08:09 PM
Problema rezolvată , am 5G .
Nu știu unde a fost problema.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor