anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Voyo la orange communications

Alexandra171
Junior entuziast

Bună ziua am abonament la orange communications pt cablu și am luat și opțiunea voyo. Când încerc sa autentific pe voyo cu emailul și parola mea de la Orange nu merge. Ce as putea face sa pot viziona voyo prin orange?

1 Soluţie acceptată‚

Buna Georgiana!

Nu am reusit in aplicatie...DAR.

Am reusit pe browser, fie pe pc sau pe telefon, pe telefon daca vrei sa iti mearga, dezinstalezi aplicatia VOYO, si te loghezi pe browser, google chrome, cu adresa de email si parola de la Orange Romania Communications. O SA ITI MEARGA , eu am reusit. DUPA CARE, intri in cont si poti sa iti adaugi tv-ul prin adaugare COD. Din pacate, pe aplicatie nu merge. SUNT CEVA PROBLEME.

 

EDIT : REVIN CU O NOUTATE!

Am reinstalat aplicatia VOYO, eu fiind deja logat pe browser, automat m-a dus pe aplicatie si VOILA.

MERGE! ACUM SUNT LOGAT PE APLICATIE..multumita faptului ca am reusit sa ma loghez pe browser prima data, dupa care am apasat pe home si automat s-a logat pe aplicatie contul inregistrat in browser! 

Succes! Daca te pot ajuta intr-un fel, astept mesaj.

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

DanielaH
Moderator

@Alexandra171, ai reușit? S-a rezolvat situația?

Swordfish
Junior

Bună ziua.

Țin sa menționez ca am aceeași problemă. 

Am cont myorange, am cablu, locuiesc în Italia. Abonamentul il plătesc lunar, și am activat opțiunea voyo din contul myorange. Opțiunea rezulta activa.

Am intrat pe voyo.ro, am selectat Orange România Communications, mi-au apărut doua spatii libere pentru a introduce adresa de e-mail și parola, astea fiind credentialele contului myorange communications. Ma intoarcev inapoi pe pagina de la voyo.ro, zice Login with Telekom account failed.

Repet, nu s-a făcut conetarea prin orange.ro sau voyo direct , credentialele funcționează pt ca sunt logat în aplicație deja.

Dacă cineva ne poate ajuta, mulțumim frumos.

Salut, @Swordfish ! Ai reușit să te loghezi în aplicație?

Buna Georgiana!

Nu am reusit in aplicatie...DAR.

Am reusit pe browser, fie pe pc sau pe telefon, pe telefon daca vrei sa iti mearga, dezinstalezi aplicatia VOYO, si te loghezi pe browser, google chrome, cu adresa de email si parola de la Orange Romania Communications. O SA ITI MEARGA , eu am reusit. DUPA CARE, intri in cont si poti sa iti adaugi tv-ul prin adaugare COD. Din pacate, pe aplicatie nu merge. SUNT CEVA PROBLEME.

 

EDIT : REVIN CU O NOUTATE!

Am reinstalat aplicatia VOYO, eu fiind deja logat pe browser, automat m-a dus pe aplicatie si VOILA.

MERGE! ACUM SUNT LOGAT PE APLICATIE..multumita faptului ca am reusit sa ma loghez pe browser prima data, dupa care am apasat pe home si automat s-a logat pe aplicatie contul inregistrat in browser! 

Succes! Daca te pot ajuta intr-un fel, astept mesaj.

Salut, @Swordfish ! Mă bucur că ai reușit să te loghezi. Să înțeleg că recomanzi prima dată conectarea din browser și ulterior în aplicație?

Da Georgiana.  

Eu unu am reușit după câteva luni sa ii dau de cap. 

Intri pe browser, te conectezi cu credentialele de la contul OROC, și după iti instalezi aplicația, te duci în cont pe browser, aleși pe casuta și ti se deschide aplicația automat cu contul de pe browser.

Anonim
Neaplicabil

Orange Communications, cel mai mare eșec comercial și tehnic după Upc preluat de Vodafone. 😏