25-10-2023 03:57 PM - editat 28-10-2023 10:21 AM
Salutare
Funcționează routerul f6600R in mod Bridge până la urmă ? Am sunat la 300 și mi-au comunicat că nu se poate.. La mine funcționează mai rău decât cel anterior, unele device-uri de prin casa nu se conectează la el.
Am solicitat revenirea la fiber 1000 cu routerul cel vechi. Deși văd că tot asta apare și la fibra 1000..
la 30-10-2023 02:54 PM
S-a rezolvat teoretic.. a venit tehnicianul să îmi monteze un router care se poate utiliza in modul Bridge. Bineînțeles că a adus unul vechi, antic, folosit de cine știe câți ani. Plasticul fiind gălbui, nu alb . :)))
L-a pus, merge doar pe frecventa 2.4 cu maxim 5 MB/s pe wifi. L-a pus în modul Bridge și mi-am instalat singur routerul meu pe care scot undeva la 940mb/s pe cablu. Abonamentul fiind Fiber 1000.
El m-a îndemnat să mă mut la Orange de la Orange communications.. așa o să și fac. Merg săptămâna asta să reziliez contractul la OROC și încerc mutarea la Orange. Am înțeles că au mai multe ehipamente, oferte etc.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri!! și pentru ajutor @DanielaH
la 25-10-2023 04:14 PM
Salutare!
Probabil că trebuie să separi benzile din interfața routerului. Eu am avut o problemă cu un invertor al panourilor fotovoltaice, care inițial s-a conectat la routerul ăsta ( ZTE), iar după vreo 2 luni, nu a mai vrut. Am atașat după el, prin cablu lan un router TP link ce îl aveam prin casă și am rezolvat treaba.
la 25-10-2023 04:22 PM
Le-am separat .. pe da 2.4 am incercat-o pe toate benzile de criptare și nu a mers să conectez unele device-uri.
Cum ai atașat routerul ?? Te ai legat la f6600r prin portul lan1 și a mers ? Aia înseamnă că modul Bridge funcționează??
la 25-10-2023 05:12 PM
L-am legat la un alt port și nu am nicio problemă! Merge foarte bine!
la 25-10-2023 05:12 PM
Salut! Pe router-ul ZTE F6600R se poate activa Optiunea Bridge, iar aceasta functioneaza.
la 25-10-2023 05:22 PM
Dragii mei de la Orange, cu cine sa mai vorbesc că sa îmi activeze și mie modul Bridge ? Am sunat la toate numerele, am trimis emailuri. Ieri am vorbit cu 6 operatori . Concluzia a fost că nu funcționează în modul Bridge. Eu cum sa ii contrazic ?
la 25-10-2023 05:25 PM
@Acronn, ne poți trimite, te rog, codul de abonat și un număr de telefon în mesaj privat? Vom ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice punctual situația ta. Mulțumim.
la 25-10-2023 05:58 PM
@DanielaH am trimis un mesaj privat cu toate detaliile. Vă mulțumesc pentru implicare.
la 25-10-2023 06:08 PM
Mulțumesc și eu. Voi reveni când am un răspuns de la colegi.
la 11-01-2024 01:44 PM
Am si eu acelasi model. Functioneaza sun orice critica. Daca functioneaza si mut cablul care iese din lan1 al ont-ului la pc inca functioneaza. Daca fac miscarea asta de doua macim 4 ori… totul se da peste cap. Nu imi ia ip-ul fix, internetul nu mai functioneaza deai pe ont apare ledul internet. Daca sun la orange imi reseteaza ont-ul si apoi nu mai functioneaza bridge si nici ip-ul fix. In momentul de fata sint pe digi si desi m-a sunat mai acum 10 minute ca s-a rezolvat inca am ip 192.168.. ip-ul fix nu e detectat. Am incercat sa ii explic tipei de la tehnic ca nu functioneaza bridge dar in continuare ma crede batut in cap…. Ca ar trebui sa functioneze. Am mai patit asta odata si am asteptat doua saptamani. Cred ca din 10 persoane de la tehnic un singur gagiu a fost cel mai aproape de rezolvare.
Pe modelul asta de ont sigur e ceva dubios. Exista posibilitatea sa existe filtre? in sensul ca daca mut cablul in diferite echipamente intr-un timp asa de scurt sa primesc “block”? sau mitul ca la tehnic lucreaza fosti bucatari este adevarat?
25-10-2023 10:56 PM - editat 25-10-2023 10:58 PM
1. Citește asta înainte, poate te ajută https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-si-setari/specificatii-zte-f6600r/m-p/124655
2. Dacă încă mai vrei să faci bridge se poate. La ORO durează 5 minute. La OROC durează între 30 min. și 1h. (nu am înțeles de ce).
la 26-10-2023 08:28 AM
Am incercat sa făcut setările și după postarea aia. Dar când am sunat la ei au spus că nu merge modul Bridge.. cum sa mai cer și update ? Mă gândesc că poate am nimerit la cineva care nu era foarte bine pregătit în ceea ce privește retelistica.
Ce este ORO sau OROC ?? @Anonim
la 26-10-2023 08:41 AM
ORO = Orange România,
OROC = Orange România Communications (Telekom).
Mai exact dacă vii din fostul Telekom si nu te muti la Orange vei avea mereu bătăi de cap.
la 26-10-2023 09:01 AM
Aaa.. pai am sunat. Am vorbit alaltăieri cu 6 operatori diferiți, m-au trimis de la unul la celălalt. Concluzia a fost că nu se poate activa modul Bridge. Eu de la Telekom am venit în comunitatea Orange . 😄 primii 2 ani am fost mulțumit de serviciile oferite . Acum am ajuns la impedimentul asta din păcate.
la 26-10-2023 12:13 PM
Salut!
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că, din păcate, routerul F6600R nu poate fi trecut în mod Bridge pentru clienții Orange Romania Communications.
Îmi pare rău că nu am vești mai bune 😔.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor