la 26-06-2024 11:41 AM - editat ultima oară la 26-06-2024 11:42 AM de DanielaH
Buna ziua, a inlocuit cineva decodorul pentru televiziunea digitala cu un card CI?
26-06-2024 01:12 PM - editat 26-06-2024 01:14 PM
Atunci este clar!Da, am uitat să precizez faptul că pe fosta rețea Telekom satelit nu merge ci+, doar pe Orange. Doar că am înțeles că se va închide fostul T și va rămâne doar Orange, iar clienții vor fi probabil migrați!
Detalii aici:
26-06-2024 11:48 AM - editat 26-06-2024 11:50 AM
Buna
Ai un topic similar aici.
Contactează serviciul clienți și cere schimbarea decodorului.
la 26-06-2024 11:57 AM
Salutare,
Inainte de schimbarea aparaturii, recomand sa verifici daca televizorul accepta stanadrdul DVB-S2 (S2). Fara acest standard este inutil acel CI.
Dupa verificare, poti urma pasii recomandati de @Anonim .
la 26-06-2024 01:00 PM
Salutare,
Televizorul accepta standardul DBV-S2.Am sunat in call center si am fost si in Orange Shop si mi s-a transmis ca nu se poate pentru ca sunt client Orange Cominucation.
26-06-2024 01:12 PM - editat 26-06-2024 01:14 PM
Atunci este clar!Da, am uitat să precizez faptul că pe fosta rețea Telekom satelit nu merge ci+, doar pe Orange. Doar că am înțeles că se va închide fostul T și va rămâne doar Orange, iar clienții vor fi probabil migrați!
Detalii aici:
la 26-06-2024 01:40 PM
Teoretic deja s-a facut fuzionarea 😄
la 26-06-2024 01:44 PM
Pe hârtie la nivel înalt sigur sa realizat.
Pe teren mai este mult de munca și mai este nevoie și de instruire personal.
la 26-06-2024 01:47 PM
Va mai fi nevoie și de ceva timp. Când Vodafone a preluat UPC, schimbul de servicii s-a făcut în aproximativ 2 ani. Deși abia acum s-a făcut unificarea juridică, estimez încă doi ani pentru finalizarea completă (aparatură nouă, contracte noi, etc).
26-06-2024 02:11 PM - editat 26-06-2024 02:13 PM
Teoretic da, practic ți s-a spus deja de cei cărora le-ai solicitat schimbarea! Probabil că de atunci vei avea această posibilitate! Sper să ți se spună când se va întâmpla.
la 26-06-2024 12:58 PM
Salutare!
Sunt destule situațiile când au fost probleme și nu a funcționat.
Poți face o sesizare, care nu știu dacă se va concretiza, iar dacă se va aproba (eu știu că aparatura se schimbă când se defectează, iar în rest e greu), vezi să funcționeze când vine tehnicianul cu acel CI+.
Am avut și eu tv satelit vreo 8-9 ani, încă din ziua lansării serviciului la Orange (iunie 2013), cu televizoare smart, dar m-au sfătuit unii tehnicieni să-mi văd de treaba mea. Și mi-am văzut legat de trecerea la CI+, pentru că pot apărea probleme, chiar dacă este mult mai bine cu o telecomandă, în loc de 2.
Poți să le scrii din secțiunea contact (mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
În rest, mult succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor