anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inlocuire receiver TV Satelit cu card CI

CatalinAdrian
Junior

Buna ziua, a inlocuit  cineva decodorul pentru televiziunea digitala cu un card CI?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Atunci este clar!Da, am uitat să  precizez faptul că pe fosta rețea Telekom satelit nu merge ci+, doar pe Orange. Doar că am înțeles că se va închide fostul T și va rămâne doar Orange, iar clienții vor fi probabil migrați!

Detalii aici:

https://gadget.ro/orange-romania-va-inchide-in-curand-3-servicii-ce-au-apartinut-vechiul-telekom-can...

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Anonim
Neaplicabil

Buna 

Ai un topic similar aici.

https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-%C8%99i-set%C4%83ri/cum-pot-sa-schimb-receiverul-pt-tv-c... 

Contactează serviciul clienți și cere schimbarea decodorului.

https://www.orange.ro/contact/ 

Pololică
#StarMember

Salutare,

Inainte de schimbarea aparaturii, recomand sa verifici daca televizorul accepta stanadrdul DVB-S2 (S2). Fara acest standard este inutil acel CI.

Dupa verificare, poti urma pasii recomandati de @Anonim .

Salutare,

Televizorul accepta standardul DBV-S2.Am sunat in call center si am fost si in Orange Shop si mi s-a transmis ca nu se poate pentru ca sunt client Orange Cominucation.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Atunci este clar!Da, am uitat să  precizez faptul că pe fosta rețea Telekom satelit nu merge ci+, doar pe Orange. Doar că am înțeles că se va închide fostul T și va rămâne doar Orange, iar clienții vor fi probabil migrați!

Detalii aici:

https://gadget.ro/orange-romania-va-inchide-in-curand-3-servicii-ce-au-apartinut-vechiul-telekom-can...

Teoretic deja s-a facut fuzionarea 😄 

Anonim
Neaplicabil

Pe hârtie la nivel înalt sigur sa realizat.

Pe teren mai este mult de munca și mai este nevoie și de instruire personal.

Va mai fi nevoie și de ceva timp. Când Vodafone a preluat UPC, schimbul de servicii s-a făcut în aproximativ 2 ani. Deși abia acum s-a făcut unificarea juridică, estimez încă doi ani pentru finalizarea completă (aparatură nouă, contracte noi, etc). 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Teoretic da, practic ți s-a spus deja de cei cărora le-ai solicitat schimbarea! Probabil că de atunci vei avea această posibilitate! Sper să ți se spună când se va întâmpla.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Sunt destule situațiile când au fost probleme și nu a funcționat.

Poți face o sesizare, care nu știu dacă se va concretiza, iar dacă se va aproba (eu știu că aparatura se schimbă când se defectează, iar în rest e greu), vezi să funcționeze când vine tehnicianul cu acel CI+.

Am avut și eu tv satelit vreo 8-9 ani,  încă din ziua lansării serviciului la Orange (iunie 2013), cu televizoare smart, dar m-au sfătuit unii tehnicieni să-mi văd de treaba mea. Și mi-am văzut legat de trecerea la CI+, pentru că pot apărea probleme, chiar dacă este mult mai bine cu o telecomandă, în loc de 2.

Poți să le scrii din secțiunea contact (mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

În rest, mult succes!