la 06-06-2024 11:34 AM - editat ultima oară la 06-06-2024 03:20 PM de DanielaH
Ce faci daca închei un contract cu Orange in 2 locații. In București se rezolva, in jud. Constanta unde trebuia să fie schimbat cablul existent din 2012 cu cel de fibra optica, NU!!!
la 09-06-2024 04:36 PM
Pentru Orange NU există termenul "amiabil"!!! Cred că, prin 2009 am mai trecut prin asta cu un stick mobil pentru internet pe care plăteam 10 E, fara TVA și era jale. Am luat unul de la Digi, costa 15 Ron și am trimis DOUA cărți cu el!!! Iar cu Orange mi-au trebuit TREI luni DUPĂ terminarea contractului sa scap de ei!!!
NU as fi trecut la ei daca nu preluau Telekomul.
la 09-06-2024 04:56 PM
Buna MaiaB,
Inteleg supararea pe care o ai cu privire la acest aspect, insa as avea nevoie de mai multe detalii, ca sa te putem ajuta intr-un mod sau altul. Din ce am inteles eu din cele 2 thread-uri postate de tine in aceasta comunitate este ca tu ai fibra 1000 dar nu beneficiezi de aceasta viteza, din cauza infrastructurii din 2012. As dori sa imi confirmi daca am inteles bine sau nu.
Pe langa asta, cum ai procedat? Ce verificari ai facut? Ai apelat la serviciul clientii pentru informatii si sfaturi?
Te rog, sa ne elaborezi putin cu privire la acest aspect.
Multumesc,
Gabubu
la 09-06-2024 06:08 PM
Când am încheiat contractul în ianuarie 2024 cu datele pentru Constanta (dezastru in 2023) reprezentatul Orange mi-a spus, că atunci când vin in Corbu sa chem echipa pentru înlocuirea cablului. Routerul rămâne.
Ceea ce, văzând că acum internetul merge și mai râu (wifi slab cu întreruperi, plus semnal mobil ..), revin, am făcut.
A fost PRIMUL motiv pentru care am schimbat contractul!
Și ...s-a " rezolvat".
la 09-06-2024 05:23 PM
Te înțeleg, tocmai de aceea insistă pentru o soluție amiabilă, cu siguranță cineva te va asculta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor