anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming în România la graniță

Mădălin
Cunoscător certificat
Dacă serviciile de localizare sunt foarte precise de ce ne aflam in roaming la 10 km de graniță?
Multora dintre noi ni s-a întâmplat să mergem în apropierea granițelor și să vedem că facem cost suplimentar sau nu avem acces la servicii.
De ce ne conectam la antene de peste granita dacă serviciile de localizare au o precizie de câțiva metri iar operatorul știe că nu am traversat granita.De ce suntem taxați diferit chiar daca suntem în apropierea granițelor cu o țară europeană. Problema persista de ceva ani .
42 Răspunsuri 42

Mădălin
Cunoscător certificat
Îmi pare rău și pentru tine.Eu as mai ridica o întrebare : de ce este permis costul suplimentar mai mare de pragul de 200 euro la care ajungi treptat într-o perioadă cuprinsă între 6 și 12 luni . Dar la un abonament creat ieri poți face ușor un cost suplimentar de 200 euro pe date mobile. Cei mai mulți pățiți i-am văzut pe cei care au făcut un abonament Sinai luat un telefon dar sunt sub media de inteligență. Un telefon nou din Orange va face prima dată un update de vreo 500 MB.

Daniel_37
Începător
Dl Mădălin.. Nu am inteles raspunsul dv.... În ce ma privește am acest număr de vreo.... 18 ani de când va numeati " Dialog". Dv încă nu lucrati... Și.... auzisem, dar... nu credeam ca angajații Orange sa empatizeze cu clienții... Dv, dl vio73, doamna... X. Nu am ce pierde. Nici măcar nu vreau sa reziliez abonamentul... O sa achit datele mobile roaming de 15000 lei și o să-i recuperez.. Na

Mădălin
Cunoscător certificat
Eu nu lucrez la Orange.(edit:încă)..eu am pus intrebarea și fiindcă am avut aceeași problema că și tine.Daca citești prima postare vei vedea ...

Daniel_37
Începător
Parca spuneați ca nu lucrati "încă" la Orange.. Vad ca sunteți activ la orice se întâmplă în aceasta firma... Bai fraților chiar ne credeți varza... Numai ca va_ti găsit nasul

Daniel_37
Începător
Ce ar fi dacă dam de lucru la presa?

Mădălin
Cunoscător certificat
Dvs . faceți ce vreți , eu fac parte din comunitatea Orange doar că simplu membru și răspunnd și întreb doar ce mă intereseaza. Nimic altceva.

Daniel_37
Începător
Credeam ca în aceasta cumunitate suntem clienții Orange care au de discutat bune și rele despre aceste servicii.. Dv și câțiva.. ce am văzut de câteva zile de când sunt activ sunteți angajații firmei cu care ne război... Este normal? Am avut o problema și a-ți tratat cu o indiferență crasa..Mai că mă simțeam vinovat ca am fost taxat cu 1500 lei... Am discutat cu colegii tai de.... am albit. Ce vrei sa fac sa va felicit?

Daniel_37
Începător
Sper, cred.... ca în ultimul ceas sa rezolv ceva. Ce pot sa va spun este: NU MA VOI LASĂ ȘI O SA MERG PANA..... DINCOLO DE CE CREDEȚI VOI CA SUNT GRANIȚE SĂ-MI REZOLV PROBLEMA. Va urez o seara frumoasa!

DanielaH
Moderator
@Daniel_37, ne pare rău pentru situația ta și te așteptăm în continuare cu detalii să ne spui cum s-a rezolvat. Comunitatea Orange este o comunitate a pasionaților de tehnologie, a clienților și non-clienților Orange. Scopul acestei comunități este să ne ajutăm între noi punând întrebări, adăugând răspunsuri, sfaturi utile, să facem schimb de experiențe, indiferent dacă acestea sunt plăcute sau neplăcute. Iar pentru noi orice feedback este important pentru că ne ajută să ne îmbunătățim. În această comunitate intervenția Orange este minimă, cea mai mare contribuție având-o chiar membrii Comunității. În ceea ce privește angajații Orange, ei sunt foarte ușor de identificat în Comunitate pentru că au o insignă specială de angajat.

delfinas
#StarMember
Daniel, imi pare rau ca ai problema asta, dar de ce nu ai inchis roamingul dupa primul avertisment? Poti foarte usor sa inchizi si sa redeschizi roamingul cand vrei tu, din meniul telefonului! Asa, ai fi limitat paguba la 50 de euro. Voiai sa primesti avertismentul la fiecare depasire de limita? Ai fost anuntat o data, ai continuat si sistemul probabil ca a considerat ca asta vrei, sa ai acces la reteaua sarbeasca.

Daniel_37
Începător
Nu am închis roamingul deoarece când am primit mesajul eram în mașină cu wazz-ul pornit... Nici nu știu ce mesaje primeam.. Eram atent la drum, hărți, peisaj... Clar nu puneam mana pe telefon. Poate nu știți dar se rămâne fără permis dacă folosești telefonul.. Într-o parcare am văzut ca am fost taxat.. Dacă citeai ce am scris pe aceasta comunitate, pardon MAREA COMUNITATE formata din : 1. câțiva jegmaniti ca mine, 2 Orange, 3..PASIONAȚI DE TEHNOLOGIE ȘI ANGAJAȚII CARE PART-TIME mai comunica asa de plictiseala cu cei taxați în roaming.. Daca citeai ce am scris pe aceasta comunitate vedeai ca marea problema a fost în alta zi, când am plecat de lângă granița la vreo 50km la Băile Herculane și m-am " apropiat" de granița în alta zi, fara sa fiu anunțat ca nu sunt în rețeaua lor. Am pus și repet aceeasi intrebare: De ce nu am fost anunțat ca nu mai sunt pe rețeaua Orange??? Nu sunt mediu sa știu în ce rețele sunt... LA MINE ÎN TARA!?!? . Am fost anunțat în prima zi de vizita pe la Porțile de Fier, dar a doua zi când am ajuns doar printr_o conjunctura iar în apropierea granitei, niici o treaba.. Dacă stăteam tot timpul în zona de granița era altceva, ma anunțase odată. Dar am plecat și am ajuns în alta zi... Nu mai interesează ce imbirligaturi sunt între Orange și Sirbi.. Atât timp cât am un conract cu Orange România, plătesc abonament de aproape 20 ani, respect contractul, consider ca trebuie sa aibă grija de clienții lor... Cred ca este ultima oara când mai întru pe comunitate, pierd timp și energie cu o problema pe care cred ca o pot rezolva în multe feluri, cu riscul de a cheltui mai multi bani decât am fost taxat, dar mi le asum. Sper sa fiți cât mai puțin cei jegmaniti.... O seara frumoasa!

Mădălin
Cunoscător certificat
Problema nu e de ieri - alaltăieri...problema e de ani de zile și din câte am auzit sunt doar câteva căi pe care se poate rezolva problema : - cea mai buna e să ai răbdare și să vorbești cu Orange să îți de-a jos costul suplimentar .Acest lucru e 100% posibil - daca ai bani și nu îți pasă dai 250 euro degeaba - îți bagi picioarele în el abonament și nu mai plătești niciodată , arunci cartela și să le fie de bine.Nu au ce să îți facă. - mergi la protecția consumatorilor și îți bați capul cu aia care sunt cu mult sub inteligenta primatelor iar după asta aștepți răbdător comunicarea după numărul de înregistrare a plângerii. Nu uitați , sunteți cetățeni europeni și aveți drepturi. Presimțirea mea e că Orange va rezolva problema ; ba mai mult vei primi și ceva bonus( oty) pentru spălare păcatelor. Eu am pățit la fel însă valoarea era infim fata de a ta și am preferat sa dau 80 lei in plus decât să îmi pierd timpul atat de scump și prețios

delfinas
#StarMember
Daniel, eu am inteles f bine, se pare ca tu nu ai inteles ce am vrut sa spun. Daca eram in locul tau, dupa ce primeam avertizarea aia, prima masura luata era inchiderea accesului la roaming, pt ca in tara nu-ti trebuie si stiai ca te mai invarti in zona. Asa, nu mai aveai problema asta uriasa acum. Sper ca acum m-am facut inteleasa....