la 17-04-2025 04:04 PM - editat ultima oară la 24-04-2025 04:26 PM de MihaelaA
Buna,
La conectarea in roaming a datelor mobile nu sta conectat și îmi tot arată că se conectează/ deconecteaza 4g, care ar fi problema?
Mulțumesc
la 17-04-2025 04:26 PM
Salutare!
Selectează manual altă rețea parteneră, pentru că poate fi și de la rețeaua de acolo.
la 17-04-2025 04:16 PM
Salutare!
Esti pe cartela si ai activa o optiune (cu roaming)? Stiu ca la cartela, 4G este activ doar cu optiune.
Daca esti pe abonament, incearca sa selectezi alta retea. Posibil sa fie instabila reteaua in zona in care te afli.
PS: anul trecut, cu Yoxo fara roaming am putut avea VoLTE (deci conectate la 4G) in Bulgaria pana sa activez o optiune (bine, Yoxo are obligatoriu un abonament activ, deci nu se poate fara). Telefonul tau afiseaza iconita de VoOLTE pentru a putea verifica?
la 17-04-2025 04:29 PM
Mulțumesc. Am selectat manuala rețeaua și văd că funcționează acuma.
la 17-04-2025 04:26 PM
Salutare!
Selectează manual altă rețea parteneră, pentru că poate fi și de la rețeaua de acolo.
la 17-04-2025 04:29 PM
Mulțumesc. Asa am făcut și văd că funcționează acuma
la 17-04-2025 08:17 PM
Mă bucur că ai reușit!
Succes în continuare și te mai așteptăm în Comunitate !
la 02-05-2025 02:01 PM
Sint in roaming de mai mult timp, dar in abonament am optiunea valabila.
Nu prea inteleg cum e cu raspunsul, ca tot raspund la cate altcineva.
Cine poate sa ma lamureasca?
la 02-05-2025 02:12 PM
@Daniela78 este în regulă, acum ai răspuns pe un alt topic.
Dacă ești în roaming de mult timp atunci este vorba despre Politica de utilizare rezonabilă:
"Beneficiile nationale (minute, MB internet, SMS) incluse in abonamentele cu acces roaming
SEE pot fi folosite doar pentru calatorii ocazionale in SEE. Conform Politicii de utilizare
rezonabila, abonamentul trebuie folosit in majoritatea timpului in Romania, pentru a beneficia
de aceasta regula de consum. Aceasta este o masura prevazuta de Regulamentul European
pentru a detecta si preveni utilizarea abuziva a serviciilor de roaming.
Poti consuma oricat ai nevoie din minutele si SMS-urile incluse in abonament, cu
conditia ca prezenta si consumul din Romania sa fie mai mari decat cele din roaming
SEE, in ultimele 123 de zile."
Aici ai mai multe detalii.
la 13-06-2025 09:57 AM
Salut! Am fost recent în Bulgaria de Rusalii și, din păcate, am constatat din nou limitările rețelei Orange în roaming. Am făcut un test de viteză folosind un SIM Orange conectat la rețeaua Vivacom, iar apoi am repetat testul cu un SIM Digi, în același telefon și conectat la aceeași rețea (Vivacom). Rezultatele au fost surprinzătoare: cu Orange, viteza de download nu a depășit 3 Mbps, în timp ce Digi a atins până la 50 Mbps.
Deși Orange oferă un pachet generos de trafic inclus în SEE, experiența reală de utilizare este serios afectată de aceste limitări de viteză în roaming.
la 13-06-2025 12:35 PM
Trei mici stelute (doar de context, nu ca as pune la indoiala testele):
Revenind la viteza: la ce ai folosit internetul? Eu am fost de Rusalii, tot Bulgaria (Nisipuri si Balcic) si nu am avut probleme cu viteza. Atat timp cat am avut semnal pentru navigatie, radio online, sincronizare poze cu serviciul de cloud si apeluri/sms-uri, viteza a fost irelevanta. Am fost in vacanta sa ma bucur de liniste, nu sa rup reteaua in consum.
PS: de doi ani, la mine Digi nu mai conteaza in Roaming. Am avut probleme de semnal (apeluri) si nu ma mai bazez pe ei. Cu prima ocazie, chiar daca voi merge in afara SEE, imi voi asuma costurile. Si nu, nu dau un ban sa stau in fata, ci pur si simplu vreau sa primesc ceea ce platesc: semnal mobil.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor