anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare cu opțiunea 10 euro cu roaming cu cardul

Nela
Junior
Bună dimineața, azi dimineață la ora 7:30 aproximativ am încărcat numărul de telefon al soțului cu opțiunea 10 euro cu roaming, soțul e în Franța, în cât timp primește opțiunea? Menționez că i-am făcut încărcarea de pe un card, mulțumesc, aștept un răspuns!!
6 Răspunsuri 6

FLo1
Campion certificat
@Nela: Bun venit în Comunitatea Orange. Ai încărcat contul Prepay din My Orange sau de la un partener Orange? Teoretic (cu mici excepții) încărcarea se face .... instant. Încărcând cu opțiune cu minute,SMS și net, în roaming există o singură problemă (aspect) de analizat: De cât timp se află utilizatorul SIM-ului (adică soțul tău) în Franța? Întrucât, conform politicii de utilizare rezonabilă a resurselor în SEE, nu va putea beneficia de resursele din orice opțiune după o perioadă mai îndelungată de 61 de zile (minim 50% din ultimile 123 de zile trebuie folosite pe teritoriul României). Altfel, utilizarea în roaming se poate face doar bazându-te pe CREDIT, la tarifele standard de roaming ale Orange, aferente țării în care se folosește telefonul (adică Franța). Revino cu detalii despre perioada de când utilizează telefonul în Franța sau câte alte încărcări (și de care) ai mai efectuat de când se află acolo.

Nela
Junior
Acu o săptămână i-a expirat opțiunea de 14 euro Cam din 8-10 ianuarie a mers, e șofer de camion

Nela
Junior
Din My Orange am încărcat

FLo1
Campion certificat
@Nela: Dacă de sărbători a fost în România atunci chiar dacă este plecat din ”8-10 ianuarie” și tu ai reîncărcat acum, nu ar trebui să fie probleme de funcționare și utilizare. Ai acces la contul MyOrange a numărului încărcat? Dacă da, atunci poți cel puțin să observi dacă resursele au fost alocate numărului prepay.

Viocat
Senior certificat
Si la mine a fost un delay la reincarcare de vreo 40 minute, dar ar fi trebuit deja sa fie reincarcarea realizata. Mai sunt probleme ori s-au rezolvat?

DanielaH
Moderator
@Nela, a fost confirmată reîncărcarea? E totul în regulă?