la 20-07-2025 11:11 AM - editat ultima oară la 21-07-2025 08:28 AM de DanielaH
Bună ziua,
20-07-2025 11:58 AM - editat 20-07-2025 12:06 PM
la 20-07-2025 11:35 AM
În asa zisul call Center, imi spune ca trebuie sa am orice opțiune dezactivata, pentru o nouă reîncărcare.
la 20-07-2025 01:43 PM
@DianaM1: Bun găsit. Pentru încărcarea cu credit a contului nu ești condiționată de nimic, însă activarea roamingului utilizând credit conduce la dezactivarea oricărei opțiuni naționale. Atât tot. Totuși o utilizare îndelungată a SIMului in roaming va recomanda utilizarea unui număr local, pentru un cost mai redus.
la 20-07-2025 04:31 PM
Salutare, cum au spus si predecesorii mei o optiune activa cu roaming se va putea dupa un „ trafic majoritar“ in RO
Daca detii un telefon cu e-sim îti recomand sa le folosesti servicul YOXO poti porta numarul actual cel restrictionat si beneficiezi in continuare de roaming si net pentru uramtoarele 4 luni la un pret mult mai bun. DA ca nu ma insel la doar 39lei pe luna. Numai bine!
20-07-2025 11:58 AM - editat 20-07-2025 12:06 PM
la 22-10-2025 03:13 PM
Dupa cele 123 de zile nici o optiune nu va mai functiona pana nu vei folosi cartela in Romania o perioada, doar cu credit mai functioneaza. Eu am incarcat cu credit, dar vad ca tot nu mi reactiveaza roaminngul
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor