anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu se activează Roaming

Romion
Junior

Nici prin aplicație, nici prin site MyOrange de o săptămână nu pot să activez Roaming pe numărul meu de Prepay cu credit de 1 euro

1 Soluţie acceptată‚

Serviciul SelfCare (*100#) este serviciu gratuit și apelabil inclusiv din roaming. După activare, bineînțeles că tot ce consumi va fi tarifat (taxat), dar am înțeles că dorești activarea roamingului din credit, nu activând opțiune cu resurse. Am înțeles eu greșit?

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Care este tara de destinatie? Ai mai fost in roaming in ultimele luni?

Client Orange

Sunt în Republica Moldova acum, ultima dată am folosit de roaming în decembrie. Apoi în ianuarie am fost în Românie unde am activat opțiunea de 5 euro pe o lună

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Si in decembrie tot cu 1 euro ai reincarcat? Atunci a mers? Pentru ca din cate stiu, acea activare cu minim 1 euro este doar pentru SEE. Intrucat Republica Moldova nu este in SEE, e posibil sa nu se activeze. Ai aici lista cu tarile care sunt in SEE.


Ai atasat ceteva screenshot-uri. Si e foarte bine. Dar nu mi-e clar ce se intampla dupa confirmarea activarii serviciului. Pe desktop iti apare doar fereastra aia cu Inchide? Pe telefon ce se intampla daca dai Confirmare?

De la *100# ramura 2 > 2 > 2 ai incercat? Ai semnal pe telefon? Pentru ca daca nu, din pacate singurele variante raman din My Orange, cu o optiune dedicata pentru Republica Moldova. 

Ai aici mai multe detalii. 

Client Orange

"... Si in decembrie tot cu 1 euro ai reincarcat? Atunci a mers? ..." - Da, atunci cu mâna mea prin aplicație am activat roaming. Când mă aflu în spațiu SEE mă activezi opțiunea de 12 euro.

 

"... Dar nu mi-e clar ce se intampla dupa confirmarea activarii serviciului. Pe desktop iti apare doar fereastra aia cu Inchide? ..." - DA.

"... Pe telefon ce se intampla daca dai Confirmare? ..." - nimic, ești nevoit să faci din nou și iarăși nici un rezultat, merg prin cerc viciat.

"... De la *100# ramura 2 > 2 > 2 ai incercat? Ai semnal pe telefon? ..." - nu merge.

Romion: la *100# ce anume nu este funcțional? Dacă ai semnal, ar trebui să poți apela meniul SelfCare (*100#), pentru activare roaming.

Pentru Moldova poți activa mai ieftin una din cele două opțiuni de 5 euro, accesând https://www.orange.ro/roaming/moldova#prepay

FLo1_0-1709027292825.png

 

Nu am nevoie, pentru că am 2 cartele SIM, active, una din Orange România, alta din Orange Moldova

Atunci cel mai simplu apelaeză meniul SelfCare: apel la *100#, ramura 2 (Roaming) --> apoi 2 - Roaming ---> 2 Activează Roaming și apoi alegi 2 - Activează serviciul roaming utilizând creditul

Din păcate, din 3 căi posibile la activarea Roaming în afara țării, este una care va obține cheltuieli suplimentare din credit:

  1. Prin aplicația My Orange – gratis, dar nu merge;
  2. Prin site My Orange – gratis, dar nu merge;
  3. Prin apel la *100# cu plată, bineînțeles că va merge (numai Apelurile primite sunt gratuite).

Serviciul SelfCare (*100#) este serviciu gratuit și apelabil inclusiv din roaming. După activare, bineînțeles că tot ce consumi va fi tarifat (taxat), dar am înțeles că dorești activarea roamingului din credit, nu activând opțiune cu resurse. Am înțeles eu greșit?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am doua teorii:

  1. activarea din decembrie a mers pentru ca a fost o promotie pentru perioada respectiva. Observ ca tarifele au fost, promotional, pana pe 15 februarie. Ma gandesc ca poate s-a modificat ceva de atunci.
  2. posibil sa mearga si acum, dar e un bug de sistem.

Si o potentiala solutie:

Ai posibilitatea sa te conectezi la WiFi? Daca da, incearca sa iei legatura cu un consultant, pe chat-ul Djingo de exemplu (recomandat de pe un laptop/desktop, ca sa scrii mai usor 🙂 ) si cu ocazia asta vezi si daca e o problema pe cont, si eventual, iti pot activa ei din sistem roaming-ul pe cont. Sau macar poate iti pot oferi o explicatie de ce nu functioneaza.

Pentru a lua legatura cu un consultant, in timpul programului (L-V: 08:00-20:00, ora Romaniei), trebuie sa scrii: "transfer operator". Posibil sa trebuiasca sa repeti pentru ca robotul o sa incerce sa te ajute el. Ceea ce in cazul asta, nu stiu daca o sa poata. 

Client Orange

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

@Romion tu acum ai peste 1 euro credit, sau fix 1 euro credit? De asemenea, telefonul isi ia semnal? Se inregistreaza in vreo retea de acolo?

Ideea e ca, din cate inteleg eu, trebuie sa ai minim 1 euro credit pentru activare. Iar pe langa acel 1 euro, daca vrei sa si consumi, trebuie de asemenea reincarcat cu credit. 

Client Orange

Romion
Junior

Mulțumesc mult de ajutor,

s-a activat roaming prin apel gratuit *100#