anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot activa o opțiune de 10 euro SEE

Vali_8
Începător
Salut! Nu pot activa o opțiune de 10 euro SEE! Îmi spune ca nu am suficient credit! credit am suficient
4 Răspunsuri 4

Jay
Campion certificat
Salut! Dacă ai suficient credit și iti da acest mesaj și, daca nu exista posibilitatea sa fi consumat din credit pana sa incerci sa activezi opțiunea de 10€, numai serviciul clienți te poate lamuri, pentru ca iti poate verifica situația contului.. avand in vedere ca ești pe prepay, cel mai bine ar fi sa scrii pe chat...

FLo1
#StarMember
@Vali: daca ai incarcat cu 10€, acestia sunt integral valabili pe cont? Cand ai verificat soldul contului ultima data? Verifica apeland 333 sau *100# ramura credit si valabilitate. Sau incarca direct cu optiune, e mai util si mai usor. Revino cu starea problemei aici in Comunitate.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Poate ai făcut o reîncărcare de urgență sau altceva mai înainte și nu mai ai credit suficient. Verifică creditul și eventual mai adaugi ceva în plus, dacă nu ai credit suficient, iar dacă e suficient, apelează la un consultant Orange pentru ajutor.

FLo1
#StarMember
@Vali_8: Ai reusit sa rezolvi problema incarcarii cu optiunea de roaming? Daca nu revii, eu consider problema rezolvata. Cauza: un cost suplimentar facut anterior incarcarii sau incarcare cu credit in locul optiunii de 10E.