Nu am semnal in Belgia
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 07:55 AM - editat ultima oară la 24-07-2023 08:57 AM de DanielaH
Înainte sa plec in Belgia mi-am reîncărcat nr cu 12€ credit ca sa pot activa romingul dar când am ajuns in Belgia nu mai am semnal pe cartela, când dau restart la telefon îmi vine sa pun codul pin dar tot n-am semnal
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 08:23 AM
Salutare!
Roaming-ul este activat din My Orange?
Dacă nu, vezi variantele de aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-am-acces-la-serviciul-roaming-pe-cartela-mea-prepay-7448
Dacă nu reușești, contactează-i prin Chat Djingo, din aplicația My Orange, de pe Chat, la secțiunea Contact. Deschizi aplicația My Orange din telefon, apoi apeși pe cele 3 punctulețe din dreapta jos (unde scrie Altele)-Contact și feedback-Scrie-ne și acolo îi rogi să îți activeze roaming-ul.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 08:32 AM
@Paula2: Bun venit în Comunitate. Ai încărcat cu 12€ CREDIT sau opțiune cu resurse? Opțiunea cu resurse activa și roamingul în SEE, dar dacă ai încărcat doar cu credit, atunci nu ai roamingul activat, deci lipsa semnalului este justificată. În situația încărcării cu CREDIT, există alternativa accesării contului tău MyOrange prin WiFi și activarea opțiunii de 12€ cu resurse ... de acolo. Te așteptăm cu actualizări. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 08:38 AM
Obtiunea cu 12€
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 08:39 AM
Îmi arată ca e activ romingul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 08:45 AM
Verifică la secțiunea resurselor (consum) ce resurse au mai rămas. Dacă ai roamingul activat încearcă să cauți (setări/rețele mobile) alt operator local pentru conectare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2023 08:49 AM
Paula, e activ roamingul si din setarile telefonului?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2023 11:19 AM
Paula, s-a rezolat situația?