anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mi-am reîncărcat o opțiune de 10 euro și nu îmi merge sa sun și nici Internetul nu merge

Lupu_Maria
Junior
Buna seara! Mi-am reîncărcat o opțiune de 10 euro și nu îmi merge sa sun și nici Internetul nu merge, ce trebuie sa fac sa rezolv aceasta problema?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Buna @Maria, ‏‏‎ ‎ Din păcate ai depășit limita rezonabila de utilizare in roaming si nu mai ai acces la servicii indiferent de valoarea reîncărcării. Daca ai nevoie sa suni sau sa folosești internetul va trebui sa incarci cu credit, sa cumperi o cartela locala sau sa te conectezi la o rețea WIFI. Vei putea sa apelezi sau sa intri pe internet din nou când te vei întoarce in tara.

 

Update (DanielaH, Moderator) - opțiunea de 10 euro disponibilă în My Orange a fost eliminată din portofoliu.
Gasiți aici opțiunile PrePay actualizate - https://www.orange.ro/prepay/
Pentru acces la roaming este necesară o opțiune cu cel puțin 12 euro.

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

EbbyPit
Începător
Buna ziua, mi-am reîncărcat o optiune de 16E in roaming si nu imi merge din cauza ca am depasit limita rezonabila de utilizare in roaming. Vreau sa stiu daca pot sa transform aceasta optiune din nou in credit de 16E

Miha_Z
#StarMember
In mod normal Orange trimite mesaj de atentionare in care specifica că limita a fost depășită și că va trebui să încarci cu credit. Nu știu dacă mai poți recupera acei bani, dar poți face o încercare sunând la relații cu clienții la +40374300300.