la 25-03-2023 08:33 AM - editat ultima oară la 28-03-2023 09:33 AM de DanielaH
Am roamingul activat și nu functioneaza
Ce trebuie să fac?
la 25-03-2023 08:50 AM
Bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? În ce țară ești? Ai abonament sau cartelă PrePay (ce abonament/ ce opțiune)? De cât timp ești în roaming?
la 25-03-2023 04:56 PM
Salutare!
Dacă ai opțiune cu roaming activ și nu vrea, scrie-le pe chat Djingo și roagă-i să te ajute cu activarea.
Baftă!
la 25-03-2023 06:06 PM
@Costica_turean: Bun venit în Comunitate. Cu roaming activat, sunt posibile 2 situații: ai abonament/prepay cu resurse în SEE dar esti într-o țară non-SEE, sau 2.ești de mai mult de 2 luni de zile în roaming și ai depășit consumul rezonabil de resurse considerat ca 50% pe o perioadă de 123 zile. Câteva detalii în acest sens despre numărul folosit și țara unde ești, ar clarifica situația.
la 26-03-2023 12:42 PM
Buna,
O alta posibilitate ar fi, in cazul in care esti pe abonament, sa fie un abonament fara roaming. Pot fi multe motive si la fel multe solutii, si de aceea e important sa stim toate detaliile, asa cum au mentionat si ceilalti colegi. Revino cu detalii sa vedem cum te putem ajuta.
Zi cu soare!🌞
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor