la 26-12-2022 06:34 PM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:18 AM de DanielaH
Buna tuturor
Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect. Acum insa nu mai merg datele, iar cand le activez, scade semnalul. Am incercat sa dau reset la internet, restart telefon, mod avion, am scos cartela, am schimbat reteaua, acelasi lucru... Precizez ca roamingul e activat. Please help 😔
la 26-12-2022 06:59 PM
@Anq1: ☹️ Din păcate activarea de EO (extraopțiune cu resurse incluse) dacă ai mai mult de 2 luni în roaming (ai consumat mai mult de 50% din resurse în ultimile 4 luni exclusiv în roaming) nu este OK. Vei putea folosi doar credit. Ai menționat inițial că ”Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect.” . A funcționat pentru că aveai credit, nu opțiunea activată. Revino cu detalii privind perioada șederii în roaming. Ideea este că la mai mult de 2 luni de utilizare continuă în Roaming cu siguranșă doar utilizarea pe credit mai este OK.
Pentru date mobile poți încerca varinate de conexiuni WIFI.
la 27-12-2022 09:44 AM
@Anq1: În roaming sunt destui operatori la care fie din cauza unui semnal mai slab sau a unor caracteristici de rețea, datele mobile nu sunt active. În Franța, chiar și cu Orange France am pățit-o, iar în astfel de cazuri fie cauți alt operator partener, fie schimbi locația. Poate e mai dificil dacă acea locație este de cazare, dar vei știi altădată. Ședere plăcută pe unde vei mai colinda (Franța, retur Germania)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor