la 26-12-2022 06:34 PM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:18 AM de DanielaH
Buna tuturor
Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect. Acum insa nu mai merg datele, iar cand le activez, scade semnalul. Am incercat sa dau reset la internet, restart telefon, mod avion, am scos cartela, am schimbat reteaua, acelasi lucru... Precizez ca roamingul e activat. Please help 😔
la 26-12-2022 06:59 PM
@Anq1: ☹️ Din păcate activarea de EO (extraopțiune cu resurse incluse) dacă ai mai mult de 2 luni în roaming (ai consumat mai mult de 50% din resurse în ultimile 4 luni exclusiv în roaming) nu este OK. Vei putea folosi doar credit. Ai menționat inițial că ”Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect.” . A funcționat pentru că aveai credit, nu opțiunea activată. Revino cu detalii privind perioada șederii în roaming. Ideea este că la mai mult de 2 luni de utilizare continuă în Roaming cu siguranșă doar utilizarea pe credit mai este OK.
Pentru date mobile poți încerca varinate de conexiuni WIFI.
26-12-2022 06:38 PM - editat 26-12-2022 06:39 PM
Salut!
De cat timp esti in roaming? Pentru ca daca esti de mai mult de doua luni, cumulat, pe o perioada de 123 de zile (4 luni), e posibil sa fi atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor de roaming.
Ai mai multe detalii aici.
Solutia in cazul asta, este reincarcare cu credit si folosire a serviciilor la tarifele standard pentru tara respectiva.
Pentru Germania, poti vedea tarifele standar aici.
la 26-12-2022 06:43 PM
@arsradu : A încărcat cu credit, nu cu EO. Deci povestea cu ”rezonabilitate” nu se aplică în cazul utilizării pe credit.
26-12-2022 06:44 PM - editat 26-12-2022 06:47 PM
Corect. Daca e cu credit 12 euro, ar trebui sa fie ok. Eventual, si daca asta se intampla doar cu datele mobile (nu si cu apelurile si SMS-urile), verificat daca optiunea de "data roaming" este activata pe telefon.
Ideea cu rezonabilitatea era aceea in care acea reincarcare cu 12 euro s-a consumat pentru reactivarea optiunii de 12 euro cu roaming.
Deci, daca reincarcarea a fost cu credit, si nu s-a activat nicio optiune, inseamna ca problema e in alta parte.
la 26-12-2022 06:48 PM
În unele locații fizice, dacă este semnalul mai ”slab”, pot exista servicii de voce, dar nu și de ”date mobile”. Despre ”data roaming”, dacă înainte a funcționat, nu ar trebui să fie probleme, decât o dezactivare intenționată.
la 26-12-2022 06:41 PM
@Anq1: Bun venit în Comunitate. Înțeleg că ai încărcat cu credit (nu cu extra-opțiune), și utilizezi credit pentru apeluri/date mobile. În acest caz doar restart sau schimbarea rețelei poate să te ajute pentru o îmbunătățire a situației. Dacă nici una nu funcționează atunci e necesară schimbarea locației în care te găsești. .... din păcate.
la 26-12-2022 06:51 PM
26-12-2022 06:55 PM - editat 26-12-2022 06:58 PM
Anq1, de cat timp esti in roaming?
Pentru ca avem doua posibile explicatii pentru problema ta:
1. semnalul, cum zicea FLo
2. ai atins limita de utilizare rezonabila, cum iti explicam in primul raspuns.
Deci, daca pana acum ai avut semnal ok, in aceeasi zona, putem trece la a doua posibilitate. Daca ai deja mai mult de doua luni cumulat, in roaming, sansele sunt destul de mari ca asta sa fie problema in cazul tau.
la 26-12-2022 06:58 PM
O saptamana
26-12-2022 07:00 PM - editat 26-12-2022 07:01 PM
In ultimele 4 luni, asta e prima data cand esti in roaming? Pentru ca, daca da...atunci problema nu are cum sa fie limita aceea de roaming.
Oricum, ca idee, incearca si o selectie manuala de retea, si vezi daca problema se reproduce si in acel caz. Imi amintesc ca parca a mai fost cineva cu o problema similara. Si parca tot in Germania. Nu m-ar mira sa fie acelasi lucru.
la 26-12-2022 07:01 PM
”de o saptamană”.... după cât timp în România?
la 26-12-2022 07:02 PM
:))) La asta ma gandeam si eu.
Dar stii ca a mai fost cineva, parca tot in Germania, tot cu un iPhone, si era pe Edge, fara posibilitatea de a selecta alt operator. Acuma, nu stiu in ce zona, nu stiu daca e o problema generala. Dar imi amintesc ca am mai vazut undeva problema asta.
la 26-12-2022 07:04 PM
26-12-2022 07:08 PM - editat 26-12-2022 07:09 PM
Incarcata sau nu....atata timp cat s-a conectat la un operator de acolo, banuiesc ca ai avut cumva roaming. Ceea ce iti ia din timpul acela de 4 luni. Daca nu s-a conectat, banuiesc ca ar trebui sa fie ok si sa nu se contorizeze ca timp petrecut in roaming. De-aia te intrebasem, in ultimele 4 luni, ai fost mai mult de 2 luni, cumulat, in roaming? Daca nu, e posibil ca problema sa fie intr-adevar reteaua lor.
la 26-12-2022 07:09 PM
@Anq1: O cartelă inactivă stă degeaba.... nu e luată în considerare. Posibil de aici să provină problema. Ca idee: Ai primit mesaj privind eventuale ”depășiri /limite” ale consumului în Roaming? Poți verifica dacă este funcțional pe credit? Înțeleg că acum nu mai ai credit activ, ci doar opțiunea care nu e valabilă datorită perioadei de utilizare prealabilă redusă în România.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor