la 28-04-2023 11:49 AM - editat ultima oară la 28-04-2023 11:51 AM de DanielaH
Buna ziua, chat-ul merge greu, adica nu raspunde nimeni rapid ziua, iar dupa program AI-ul nu intelege, el functioneaza doar pe cateva cuvinte cheie. Daca doresc sa activez/ extind roaming pentru toate tarile (am momentan in UE) o sa am extracosturi de activare, va rog? La utilizare stiu tarifele, ma intereseaza daca este activat si nu il folosesc daca platesc ceva lunar. Multumesc.
la 28-04-2023 12:22 PM - editat ultima oară la 28-04-2023 12:45 PM de DanielaH
Dan, bun venit in Comunitate!!!
Teoretic, nu consumi, nu ai extracost, dar au fost persone care, desi nu folosisera datele mobile, au avut ceva consum, pt ca sunt aplicatii care lucreaza si in fundal, fara sa anunte. Ar fi bine sa anulezi toate notificarile, pt ca unele pornesc si cu internetul inchis.
la 28-04-2023 12:22 PM - editat ultima oară la 28-04-2023 12:45 PM de DanielaH
Dan, bun venit in Comunitate!!!
Teoretic, nu consumi, nu ai extracost, dar au fost persone care, desi nu folosisera datele mobile, au avut ceva consum, pt ca sunt aplicatii care lucreaza si in fundal, fara sa anunte. Ar fi bine sa anulezi toate notificarile, pt ca unele pornesc si cu internetul inchis.
la 28-04-2023 12:36 PM
multumesc mult Delfinas ptr sugestie, am retinut !
la 28-04-2023 12:38 PM
@DanBac: Bun venit în Comunitate. Activarea roaming-ului nu se face contracost (vezi aici). Însă utilizarea este condiționată de îndeplinirea anumitor criterii. Astfel, chiar dacă ai roaming-ul activat dar nu folosești (fiind în țară sau nefolosind serviciile în roaming) nu vei plăti suplimentar. Te așteptăm pe topic pentru alte clarificări. Numai bine.
la 28-04-2023 01:15 PM
Multumesc Flo1 , e clar ! Numai bine 😉
la 28-04-2023 01:51 PM
@DanBac: Cu drag. Te așteptăm aici în Comunitate și cu alte contribuții. Weekend plăcut. 🙂
28-04-2023 01:22 PM - editat 28-04-2023 01:23 PM
Salut Dan,
Din cate vad eu, nu costa nimic in plus lunar. Vei avea doar consumul pentru tarile respective.
Daca vrei sa treci de la roaming SEE la Worldwide ai urmatoarele variante:
► prin apel gratuit la *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală, subramura 2 - roaming
► din contul tău My Orange, prin dezactivarea serviciului roaming în SEE și apoi reactivarea lui pentru toate țările
► prin apel la Serviciul Clienți 300
Mai multe informatii aici.
la 28-04-2023 01:50 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor