la 16-06-2024 08:20 PM - editat ultima oară la 17-06-2024 08:08 AM de DanielaH
Bună seara.
Sint in roaming. Cum activez cartela? Ca imi este blocata.
la 17-06-2024 02:15 PM
Bună ziua. Este activat roaming-ul şi tot nu funktionează. Spune .ca este suspendat numărul
la 17-06-2024 03:12 PM
Mulțumesc frumos tuturor pentru sugestiile voastre. Am încercat pe toate şi spune .ca numarul meu de telefon este suspendat. Mulțumesc încă odată.
17-06-2024 03:18 PM - editat 17-06-2024 03:26 PM
@Vasile1: Ai făcut încărcarea din contul tău MyOrange? Dacă DA, cu opțiune sau credit? Ai restartat telefonul? Pe contul tău MyOrange (sau verificând la *100# - SelfCare) apare situația actualizată cu încărcarea efectuată? Ai confirmarea pe email că această reîncărcare a fost efectuată cu succes?
Dacă răspunsul este DA.... atunci trebuie să fie OK, altfel există o problemă la cont. Dacă răspunsul este NU, înseamnă că nu ai efectuat una dintre etapele respective și de aceea nu se activează.
la 17-06-2024 03:24 PM
Am înțeles. Mulțumesc mult. O să mai incerc Inca odata.
17-06-2024 05:37 PM - editat 17-06-2024 08:33 PM
Buna Vasile1,
Incearca te rog sa activezi optiunea dorita, folosind meniul self care *100#, daca spui ca ai reincarcat cartela, si ai creditul necesar.
Aplicatia My Orange se actualizeaza mai greu, si de aceea inca apare numar suspendat. Incearca te rog sa accesezi *100# si sa activezi extraoptiunea dorita, si poate intre timp se va actualiza si statusul cartelei tale in aplicatia My Orange.
Te asteptam sa ne spui daca a functionat acest artificiu.
Zi faina🌞
la 19-06-2024 11:23 AM
@Vasile1, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor