Am optiunea activa dar nu merge in roaming

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2022 06:32 PM
Buna ziua, mi-am reincarcat cartela pe 8 iulie cu optiunea 12E roaming si nu functioneaza 😕
Imi arata ca este activa dar nu merge
Imi arata ca este activa dar nu merge
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2022 06:56 PM
Ce nu merge mai exact? Esti acum in roaming sau nu functioneaza nici beneficiile nationale?
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2022 06:58 PM
Cartela a fost conectata înainte la o antena din România sau e prima conectare direct în roaming?
În alta ordine de idei: te afli sub incidenta politicii rezonabile?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2022 09:02 PM
Salut. Mi am reincarcat cartela cu optiunea roaming 12 in data de 8 luna aceasta iar de ieri nu mai merge nimic nici datele si nici vocea alaltaieri dintr o data nu a mai mers netul si am dat un restart la telefon dupa cand l am pornit nu s-a pus pe aceeasi cariera ca si pana acum (telenor). Acum se tot conecteaza pe (yettel) insa arata ca am 4 liniute semnal, dar tot functioneaza nimic. Am incerca sa selectez alte cariere insa nu merg, iar cand dau pe telenor ma baga pe yettel. In my orage imi arata ca optiunea este activa si benefiiciile tin pana la data de 8 august
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-07-2022 10:20 PM
Posibil sa fie probleme cu operatorul de acolo. Daca zici ca pana acum isi lua Telenor si mergea ok, si acum nu mai sta pe Telenor si trece pe Yettel, e posibil ca Yettel sa nu poata sa furnizeze roaming. Trebuie vazut de catre cineva de la Orange.
De pe tel nu poti sa suni. Incearcă daca poti sa iei legatura cu cineva pe chat-ul Djingo. Mie imi suna a probleme temporare cu operatorul repectiv. Daca nu reusesti..eventual incearca lu nuni din nou, in caz ca nu-si revine Telenorul
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-07-2022 12:08 AM
Yettel=Telenor din primăvară (m-am mirat acum o luna la bulgari de ce ma conectez la ei și nu la Telenor).
Încearcă prin Djingo. Sa nu ai o eroare pe cont.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-07-2022 02:53 AM
Ori reteaua la care ești conectat nu are semnalul ok în zonă (și mai bine încerci alt operator) sau perioada de activitate a SIMului din ultimele 4 luni a fost majoritar în roaming. Dar înțeleg că în ultimele 4 luni SIMul nu a fost activ în România. Deci de aici și problema....
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-07-2022 12:07 PM
Paul, s-a rezolvat situația?
